vrijdag 15 april 2016

Mix & match #4

Het is weer zover. Al het vierde Mix & Match bericht van Inge, Sandra, Mariken en mij. Met deze maand ook een gast mix and matcher! Hoe leuk is dat? Inge Blom doet gezellig met ons mee. Mariken was aan de beurt om het pakketje te maken. Een kraft kaart met envelop, vrolijke papiertjes, matchende kleuren cardstock, een label, enemal dots, touwtje en leuke stickertjes in kraft en zwart. Veel en heel leuk! Zelf heb ik het knipogende sterretje, de grote letters (beide van MFT) en het tekststempeltje van Paper Smooches toegevoegd. Binnenkant van de kaart ook voorzien van tekst en één van de gave zwarte stickertjes.

Onderstaand het leuke pakket van Mariken. Fotootje pas gemaakt toen mijn kaartje al af was. Niet zo slim. Daardoor is niet alles te zien. Wat ontbreekt, zit dus op mijn kaart.
Klikken jullie nog even door naar de blogs van Inge, Sandra, Mariken en Inge? Ik ben zo benieuwd wat zij hebben gemaakt. Ik ga gauw kijken.

20 opmerkingen:

  1. leuk gemaakt ! mooi, al die laagjes, geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kaartje! Zo lief het knipogende sterretje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij heerlijk gespeeld met alle papiertjes! Ik vind 'm zo leuk geworden!!! Morgen lekker uit samen, zo'n zin in!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Ik vind het knap dat je met een relatief kleine afbeelding een complete kaart kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschillende kaartjes hebben jullie gemaakt, echt leuk gedaan en weer een hoop inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk pakket en mooi kaartje met het label erop! Het knipogende sterretje is grappig.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En er is genoeg voor nog een paar kaarten zie ik. Mooie kaart, dat schuiven met papiertjes lukt jou bijzonder goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook dit is een prachtig kaartje Ellen....ik ben net overal langs geweest! En het is zo mooi dat iedereen weer wat anders heeft gemaakt!
    Groetjes en veel plezier morgen ij Antwerpen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaartje, leuke combi van de papiertjes en dat stempeltje is er erg leuk bij! Veel plezier morgen, leuk uitje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa, ook hier een geweldig leuke uitwerking met alle mooie spulletjes! Wat is dat knipogende sterretje grappig! Zo leuk om te zien wat we ervan gebakken hebben :-) Veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik keek al uit naar jullie mix & match. Zo leuk om te zien dat deze keer de verschillende stijlen van ieder van jullie met hetzelfde pakketje zo goed te zien zijn.
    Ik vind je kaartje erg leuk!
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG is ook jouw kaartje voor jullie Mix en Match Ellen...wat heb je er weer voor moois mee gemaakt...
    Veel plezier morgen in Antwerpen...ik ben benieuwd wat jullie daar weer voor moois gaan maken...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo blij met dit vrolijk lief kaartje!! Dank je en tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk pakket en een tof kaartje. Heerlijk die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi, ik word er zo vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat je enthousiast bent over dit pakket kan ik heel goed begrijpen. Mooi papier en een heel leuke kaart, Ellen!!!
    Ben benieuwd hoe jullie dag vandaag is geweest. Plaats je nog een verslagje? ... hint (-;;

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echt Mariken pakketje, superleuk! Maar nog leuker dat je er een echt Ellen-kaart mee gemaakt hebt.. top!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart Ellen, dat sterretje blijft een topper he met dat schattige gezichtje!

    Fijne zondag, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow; enig en mooi strak; die ster met knipoog vind ik eindeloos :) Wat een beauty; zoals altijd!

    BeantwoordenVerwijderen