zaterdag 2 april 2016

Craftliners challenge april

Een nieuwe maand en dus weer een nieuwe challenge bij Craftliners! Deze keer willen we graag veel bling bling zien. We rekenen dus op veel 'schitterende' creaties! Mijn kaartje heb ik op verzoek van mijn schoonzusje gemaakt. Zij had de afgelopen maand een feest. Het trouwfeest van een neef van haar. Die neef is nicht en hij en zijn man houden van feesten die 'over de top' zijn. Zo was ook hun uitnodiging. En zo heb ik ook geprobeerd dit kaartje te maken. Over de top. Met veel roze en veel bling bling. En met dank aan Colien. Van haar heb ik de Heart Wings stans van Tim Holtz geleend.
De leden van het DT hebben weer mooie voorbeelden gemaakt. Neem een kijkje op ons blog en doe gezellig mee! Als je meedoet, bedenk dan wel dat je minimaal één item uit het assortiment van onze sponsor Craftlines moet gebruiken om in de prijzen te kunnen vallen. Dat kan bijvoorbeeld iets zijn van MFT, Echo Park, BasicGrey, Taylored Expressions of Graphic 45. Papier, stans, stempel... maakt niet uit. Bij mij is dat deze keer het roze ruitje uit de Homespun Gingham Paper Pack van MFT.

Vanochtend ga ik samen met Mariken even naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Was eigenlijk niet van plan om te gaan. Maar ik heb vrijkaartjes gewonnen... en ja dan is de verleiding toch te groot. Misschien komen we nog wel bekenden tegen, wie weet.

9 opmerkingen:

  1. Echt een super gaaf kaartje voor twee trouwende mannen, die houden vaak wel van bling-bling.
    Met twee vrijkaartjes is het idd moeilijk om de verleiding te weerstaan erg moeilijk......veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Geen gemakkelijke opdracht, maar tof gedaan.
    Veel plezier vandaag, maar dat gaat zeker. Ben benieuwd wie je allemaal live gaat ontmoeten! Wij over twee weken!! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje voor de kerels! Over de top, bling en roze, maar ik hou er wel van! Was gezellig net, heb genoten!! Tof dat ik meemocht! Geniet van het weekend verder! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om dat hart met vleugeltjes van TH weer eens te zien. En wat een mooie kaart! Bling maar niet too much! Veel plezier op de KK dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ellen,
    grappig...ik ga even naar de KK dag....ben benieuwd hoe lang 'even' duurt vandaag.
    Je kaartje is gaaf. Wel blingbling maar op een bepaalde manier ook nog wel chique.
    Ik ga mijn best weer doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, het is echt een toffe kaart geworden! Gaaf met dat roze en bling-bling, erg mooi! Vond het ook gezellig op de beurs, leuk elkaar even gezien te hebben!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof deze kaart, lekker bling bling!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een blits kaartje Ellen!
    Leuk dat je vandaag met Mariken naar Den Bosch gaat....ik ben gisteren geweest en het was heel gezellig! Natuurlijk weer te veel gekocht...dus zal ik aan de slag moeten!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave bling-bling kaart Ellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen