dinsdag 19 april 2016

Atelier Elke

Afgelopen zaterdag samen met Mariken naar Antwerpen gereden voor een atelier bij Elke. Met Hannelore hadden we om half tien afgesproken. Gezellig met z'n drieën een heerlijke latte gedronken. Daarna overgestoken naar de winkel van Elke voor de workshop. Sarah en Ilse waren toen ook van de partij. Deze kaart gemaakt met o.a. (stempel)stiften, penseel, bonding powder en fabfoil. Mijn fabfoil-tekstjes mislukten steeds. Dit was de minst slechte. Fabfoil is dus niets voor mij, hihihi. Het model van de kaart is wel heel leuk, sluit met een mooi plat magneetje Natuurlijk ook nog wat aankopen gedaan. Daarna met z'n vijven naar de buurvrouw (lees: lunchroom naast de winkel van Elke). Daar genoten van een wijntje en lekkere broodjes en ondertussen gezellig gekletst. Tot slot nog even de Dille & Kamille in en toen met de auto richting Nederland. Geweldige dag! Das wel duidelijk denk ik zo.
Zondag maakte Marjan mij erop attent dat ik heb gewonnen bij de Dutch Card Lovers met dit kaartje. Superleuk! En dan wil ik natuurlijk ook nog even laten zien wat Hannelore zaterdag bij Elke gemaakt heeft. Haar kaartje zie je hieronder.

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Ellen ! Dat klinkt als een superleuke dag !!! Van dat folie, dat is ook niets voor mij denk ik ... te veel frul ... Gefeliciteerd met je gewonnen challenge !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De techniek met de folie ken ik niet, maar je achtergrond is prachtig....wat lopen de kleuren mooi in elkaar over.
    Zo'n dagje workshop is genieten zo te lezen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons lukte dat ook niet zo best met die fabfoil ,steeds leuk he die ateliers bij Elke.En super dat je gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke techniek met mooi effect! Leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad, klinkt goed! En proficiat, zag t ook dat je winnaar bent bij DCL, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je bij Elke gemaakt Ellen....het ziet er professioneel uit hoor!
    Ook het kaartje van Hannelore is heel erg leuk.
    Gefeliciteerd met je prijs bij DCL....wat leuk voor je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie er niets verkeerds aan hoor.....mooi kaartje! Zo te lezen hebben jullie een topdagje gehad ;-)
    Hannelore is ook creatief dus haar kaartje is ook heel mooi!
    Gefeliciteerd met je prijs! Superleuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee geweldige kaarten, van Hannelore en van jou! Wat was het gezellig en leuk weer. En die folie...niets voor mij...laat maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een heerlijke dag moet dat geweest zijn, het heeft de juiste ingrediënten!! En wat een prachtige kaart zeg, weet niet wat fabfoil is maar ik zie niet wat er minder mooi is. Gefeliciteerd met je prijs bij DCL, welverdiend het is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt goed, jullie dag! Mooie kaartjes hebben jij en Hannelore gemaakt! Fabfoil heb ik ook, vind het wel leuk spul, al gaat het inderdaad niet altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het er mooi van afgebracht! Ook Hannelore.
    Die fabfoil is ook voor mij te veel geprul,maar sinds zaterdag heb ik wel al twee keer mijn heattool gebruikt!
    En ik heb huiswerk: kostuums wassen, iets naaien en strijken.
    Het was heel fijn zaterdag!
    Doen we nog eens! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs! Ik ken fabfoil helemaal niet. Maar als ik het zo lees, hoef ik er ook niet aan te beginnen (hihi). Toch wel leuk om het een keer op deze manier te proberen, denk ik?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaartjes, ga eens uitvogelen wat fabfoil is . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toch mooi je kaartje van bij Elke.
    gefeliciteerd met je winnende kaartje ook!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er weer super goed uit.
    Met de fabfoil ben ik ook niet bekend, maar ga ik dadelijk ff op onderzoek uit. Ode aan You Tube ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat klinkt inderdaad reuze gezellig! En altijd leuk te ontdekken of iets wat voor je is of niet. Je kaart is erg leuk en die van Hannelore ook. Handig z'n plat magneetje Kun je leuke modellen voor verzinnen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw kaart is wel super mooi. Ik zie nu termen voorbij komen die ik niet ken. Ja, de knutselweteld staat niet stil. Gezellig zo' n dagje met freubelmaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen