vrijdag 29 maart 2019

Fore! you

Zondag gaf mijn neef Piet een feestje voor zijn zeventigste verjaardag. De cadeautip was geld voor een nieuwe driver. Zomaar geld geven is natuurlijk niet leuk. Daarom een doos golfballen ingepakt en een toepasselijk kaartje gemaakt (inspiratie van internet gehaald) om zo het geld te verpakken. Met daarbij de afspraak om een rondje te gaan lopen zodra hij die nieuwe driver gekocht heeft. Voor de niet-golfers onder ons: 'fore' roep je als je de bal verkeerd hebt geraakt en bang bent dat ie bij iemand anders op z'n hoofd belandt.
Afgelopen weekend ben ik natuurlijk ook nog met Mariken naar Noord-Holland geweest voor een M&M-knutseldate. Hieronder even een kleine impressie van die dag. Kaartje gemaakt onder leiding van Inge en daarna heerlijk gespeeld met alle verfjes en stencils die Mariken had meegenomen. Het was op een gegeven moment echt een bende, maar wel een hele gezellige :-)



12 opmerkingen:

  1. En zo maak je geld geven super persoonlijk! Leuke tekst ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke en originele kaart voor neef Piet! Dat is echt een unieke! Wat was het leuk he, vorige week! Dat zijn top-uitjes! Fijne dag, succes met slopen en kijk uit voor je lijf! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige werkjes en starters tot... op jullie knutseldate.
    De golfkaart is super!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een originele kaart voor neef Piet. Heel tof.
    En ik ben benieuwd naar je creaties van de knutseldate.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Originele kaart voor je neef! De impressie van je knutseldate ziet er goed uit. Het was vast supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht, dit kaartje! En goed dat je de term even uitlegt, want ik kende hem niet ;-) Jullie date was weer een succes zo te zien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha, fijn dat je het uitlegt, want ik heb er heel weinig verstand van. Geniaal kaartje! En die knutseldate is super gezellig geweest met mooi resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, goed gevonden die tekst.
    En die onderste foto's, wow daar is aan te zien dat het leuk was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél leuk bedacht en veel leuker om zo geld te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kaartje. Ik ga hem even pinnen want binnenkort is mijn golf spelende collega jarig! En die bende ziet er inderdaad erg gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart voor een golfer! ik heb mijn eerste rondje ook weer gelopen afgelopen zaterdag, vanmiddag misschien weer. Heerlijk die bende!

    BeantwoordenVerwijderen