zaterdag 23 maart 2019

Speciaal voor jou

Ontbijt op en nu nog snel even achter de computer om dit berichtje in te plannen. Mariken en ik gaan weer op stap. Naar het Hoge Noorden, zoals we dat altijd zo mooi noemen. We gaan weer naar San voor een dag vol gezelligheid en knutselen met Inge en Inge. Met z'n vijven zijn we. Ons M&M-clubje. De spullen staan klaar om mee te nemen en ook de traditionele cadeautjes. Voor allevier heb ik cactusjes gekocht en een kaartje gemaakt. En nu ga ik gauw. Tanden poetsen en naar Mariken. Fijne dag!



17 opmerkingen:

  1. Een cactus, ze zijn super hip!
    Leuke kaartjes maakte je er ook bij.
    Hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee Ellen zo met die kaartjes er bij, woww.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig die cactusjes en dan die super leuke kaartje erbij, dat maakt het helemaal af! Gezellige dag vandaag, geniet ervan!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cadeautjes en nóg toffer met die mooie kaartjes erbij!
    Geniet van jullie dag, veel plezier!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige cadeautjes, Ellen. Superleuke kaartjes erbij. Veel plezier in het Hoge Noorden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn nog eens leuke cadeautjes met mooie kaartjes erbij! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow...superleuk! Fijne dag samen!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen jullie het weer leuk gehad hebben vandaag! En wat toepasselijk die kaartjes bij echte cactussen. Bij Mariken zag ik de presentjes ook al, dat zal wel weer een verwennerij geweest zijn! Lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaartjes bij deze cactussen! Het zal wel weer een heerlijk dagje zijn geweest. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Jij zit nu vast na te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb ik genoten! Topdag! Blij met jouw kaartje en de cactusjes. Inmiddels staan ze op de vensterbank in de zon! Fijne dag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe kaartjes! En altijd leuk, zo'n cactus. De rechtse kan hele mooie roze bloemetjes krijgen. Wij hebben hem ook en een paar keer per jaar bloeit hij. Volgens mij kun je dit stimuleren door heel weinig water te geven. De plant krijgt dan bloemen om ervoor te zorgen dat zijn soort niet uitsterft. Ik ben heel slecht in planten water geven en ik kreeg het voor elkaar om een kamerplant die niemand ooit heeft zien bloeien een paar keer aan het bloeien te krijgen, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kadootje, super leuk!! Heel veel plezier in het hoge noorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze ontzettend leuk. Ik moet ook nodig weer eens een workshopdag gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben dol op cactussen, en zeker ook op deze kaartjes! Super leuk, zeker in combinatie met de echte cactussen als cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen