donderdag 21 maart 2019

Love

Al weer een tijdje terug ben ik samen met Mariken en Birgit, een collega van mij, naar Culemborg geweest voor een workshop stippen voor gevorderden bij Nienke van Stipstijl. Dat was echt een superleuke, gezellige én leerzame avond! Nu zijn Mariken en ik erg van de cadeautjes. Bovendien was deze workshop mijn cadeautje voor Marikens verjaardag. En dus zijn we in de auto al begonnen met ons feestje. Bovenstaand kaartje was 'over' van onze derde winterse swap. Ik heb er toen eentje bijgemaakt, twee lekkere repen Tony Chocolonely gekocht en zo had ik voor beide meiden een gezellig pakje.

Hieronder nog even het resultaat van de stipworkshop. Het meeste werk was in Culemborg al klaar. Natuurlijk vooral ook dankzij de hulp van Nienke. Vorige week hebben Mariken en ik onze bekers bij haar thuis afgestipt. Al die lichtblauwe stipjes, dat was best nog wel een klusje. Best trots op het resultaat eigenlijk :-)




13 opmerkingen:

  1. Jouw beker is heel mooi geworden. Lijkt me een heel geduldwerkje!
    Je kaartjes zijn weer héél mooi.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes en die bekers is echt fantastisch!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kaarten zijn prachtig. Mooi detail dat die hartjes niet helemaal zichtbaar zijn. Ook de beker is mooi. Nu wordt koffie drinken nog leuker !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaartjes! En wat is je beker mooi geworden. Ik vind vooral die blauwe stipjes zo knap;) Ik heb zelf nooit gestipt, maar juist dat 'uit de losse hand' verdelen over je oppervlak lijkt me moeilijk. Maar bij jou ziet het er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn inderdaad sterren in het verzinnen van leuke en lieve cadeautjes, superleuk vind ik dat! Ook deze mooie kaartjes! En wat is je beker gaaf geworden. Ik zag hem al op Insta. Lijkt me heel moeilijk maar joh, wat een prachtig resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie zijn idd supersterren in het verzinnen van leuke dingen en cadeautjes. Deze keer dus ook weer met van die mooie hartenkaartjes erbij. Je gestipte beker ziet er prachtig uit. Ik ga in juni in Wagenberg een workshop bij Nienke volgen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes en een prachtige gestipte beker. Ik geloof inderdaad dat die blauwe stippen een heel werk waren!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar is mijn mooie en lieve kaartje! Je beker is echt een pronkstuk, supergaaf geworden! Met recht trots op! Overmorgen lekker op pad samen, jippie! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tekst op de kaart zegt het al. ..wat lief van jou!!
    Dat stippen, ik vind het zo leuk!
    Maar ik wil er niet aan beginnen, alhoewel mijn handen jeuken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een gave beker heb je gestipt! Super! En je kaartjes zijn weer helemaal leuk! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf hoor je kaartjes en je stipwerk is geweldig leuk gedaan!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve kaartjes heb je gemaakt en je beker is echt super!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die bekers zijn echt geweldig! Wat lijkt me dat lastig, stippen "in de rondte". Prachtig, al die blauwe stipjes! Dat zijn de betere cadeaus, heb je samen zoveel plezier van. Helemaal als je het feestje al in de auto laat beginnen met een klein cadeautje met lief kaartje. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen