woensdag 27 maart 2019

Kleurenkaartenteam: bordeauxrood en perzikoranje

Voor het kleurenkaartenteam van Martina ben ik deze keer in de weer geweest met hexagons. Ik heb wel een klein beetje gesmokkeld en nog een soort van tussenkleurtje toegevoegd. Dat stond nu eenmaal mooier. En hé, het oog wil ook wat. Er zijn weer behoorlijk wat deelnemers deze maand, leuk. Ik kom langs bij iedereen om te kijken wat er voor moois gemaakt is en natuurlijk om een reactie achter te laten. Superleuk als je ook hier een reactie plaatst! Alvast heel erg bedankt daarvoor.

31 opmerkingen:

  1. Mooi zoals jij je kaarten toch altijd zo rustig weet te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is deze geworden, kan ik allerlei kleurencombo's dit, dus zeer dankbaar kaartje, mooi gedaan
    fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
    nog een fijne dag, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt licht- en donker perzikkleur natuurlijk! Leuk idee met deze zeshoeken en de mooie tekststempel!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, strak kaartje, leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, goed gelukt! En een beetje smokkelen mag best vind ik :) Het past heel mooi bij elkaar. Ik heb helaas niet mee kunnen doen dit keer. Volgende keer beter :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super en stijlvolle kaart.
    hexagons doen het nog steeds goed.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf, die hexagons! En dat tussenkleurtje maakt er een prachtig geheel van, dus wat mij betreft toegestaan :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is geen smokkelen, dit is een mooi kleurverloop van perzik naar bordeaux en dat heb je knap gedaan. Mooi kaartje Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt in de kleuren van het KKT, super goed gelukt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart!
    Hihi ik zag dat er meerderen wat hadden gesmokkeld, ik zelf ook ;)
    Inderdaad het oog wil ook wat ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sowhee, écht superstrak, gave kkt kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah, echt gaaf! Strak en mooie kleuren, super in combinatie met de zwarte tekst...Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moeilijk deze kleurencombinatie maar je slaagde erin om een prachtig kaartje te maken. Goed idee om nog een tussenkleur te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit vergeeft iedereen jou, dat weet ik zeker! Beter een mooi kaartje met een extra kleurtje, dan een resultaat waarmee je niet tevreden bent. Ik vind 'm hartstikke leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahn, weer een echte “ELLEN”, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf idee om hexagons te gebruiken. Ik vind die overlopende kleuren erg mooi staan. En perziken zijn toch ook divers van kleur?
    Als het goed is heeft mijn bordeauxrood met perzikoranje kaartje jou inmiddels bereikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart en die kleuren moeten ook zo verlopen toch? Ik vind ze prachtig en het kaartje is knap gedaan! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Ellen,

    Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
    Hoe doe je het toch altijd? Zo veel eenvoud in zo'n geweldige kaart... Ben zo fan van jouw creaties. Ook nu weer een topcombo gemaakt van de KKT-kleuren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart in de KKT kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw deze is super!! En een beetje smokkelen mag als het er veel mooier van wordt.
    Tot de volgende x !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk met de hexagons. En ach ja beetje smokkelen moet kunnen. Het zijn de juiste tinten, heb ik ook met mijn papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke en speelse kaart
    bedankt voor je reactie op mijn blog.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje in deze KKT kleurtjes Ellen ...zo leuk gedaan met die hexagons...Ik had niet de juiste kleur oranje voorhanden, dan maar een tintje donkerder hé...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf Ellen! Mooi design weer. Bij CAS moet ook acht alles kloppen en dat doet het zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja dat tussenkleurtje hè, dat had ik ook nodig. Je kaart is echt prachtig!! Doet een beetje retro aan die hexagons in deze kleurtjes, maar dan fris.. helemaal leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen