dinsdag 2 februari 2021

Winter scrap swap 7 #4

Maak een tag en gebruik het washitape. Dat is de opdracht die Mariken bedacht heeft voor onze winter scrap swap blogpost van vandaag. Met alle mooie tapejes en stempels uit het pakket is het dan nog lastig kiezen. Uiteindelijk maar gewoon voor lekker CAS gegaan. Alles zwart-wit, behalve het kleine tagje. Daar zit wat kleur. En daar zit ook de tekst. Hallo! Altijd bruikbaar, das handig. En nu richting Mariken. Eens kijken wat zij voor tag gemaakt heeft. Klik je mee? Klikkerdeklik. Fijne dag allemaal! Ik ga zo weer online op zoek naar mijn studenten voor rekenen en Nederlands. Hopelijk hebben ze er een beetje zin in.


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk label. Tof het zwart wit in combinatie met kleur.
    Succes met de online les x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, geen tag bij mij...daar heb ik even overheen gelezen😅 Wel washitape gelukkig! Jouw tag is keileuk! De mijne houd je tegoed! Werk ze!🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk geworden. Een hele mooie combinatie een klein beetje kleur erin maakt het helemaal af. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n labeltje op het label. En met deze tekst heel handig voor van alles te gebruiken. Succes met je online lessen. Het wordt misschien steeds lastiger om je leerlingen te motiveren? En jullie moeten nog wel even op deze manier...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi detail, dat kleine tagje in kleur, de rest zwart wit.
    Ik hou hiervan.
    Ik moet lachen om je opmerking Online op zoek naar mijn studenten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart weer Ellen...mooi met het kleine gekleurde tagje...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart/tag! Het oranje-rood knalt er zo lekker af, ik houd daar wel van. Mijn jongens zijn de on-line lessen helemaal beu.. ik hoop dat het jou nog lukt je leerlingen een beetje wakker te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof Ellen, mooi strak en grafisch en de rode tag is echt de kers op de taart! Ik benijd jullie niet met dit en afgelopen schooljaar. Kleindochter Emmy heeft zo geen zin meer in en mama Claire is ook blij dat ze weer naar school mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke tag, zeker dat extra kleur accentje met de mini tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke tag is dit Ellen, prachtig met dat kleine rode tagje eraan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat online lesgeven, houd ze dan maar eens gemotiveerd.... ik hoop dat het je een beetje lukt! Je tagje is leuk en inderdaad geschikt voor alle gelegenheden. Mooi die “pop of colour”!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het juist leuk hoe je dat zwart-wit combineert met een kleurrijk tagje eraan vast. Motivatie is inderdaad niet zo makkelijk, dat ondervind ik ook elke dag.Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan zwart-witte combinatie en een kleurrijke tag, mooi resultaat.
    Succes met je studenten on line, niet zo simpel lijkt me, qua motivatie.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf, echt een tof label!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen