zondag 21 februari 2021

Stempel op reis #18

Het heeft even geduurd, maar hier zijn we weer met een vers stempel-op-reis berichtje. En we dat zijn Nicole, Jolanda, Daniëlle, Mariken en ik. De stempelset is deze keer op reis gestuurd door Mariken. Volgens mij had ze een lastige set uitgezocht. De tocht nam daardoor ook veel tijd in beslag, hihi. Maar we zijn rond en dus is het vandaag showtime! 
Bij mij is het geen kaartje geworden, maar een tag.
Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat de anderen gemaakt hebben.
Ik ga gauw kijken. Gezellig als je meekijkt!

 

15 opmerkingen:

  1. Een super leuke tag met deze grappige stempel!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ik meteen bij het zien van de stempels, "oeh, lastige set".
    Lees nu dat jullie er ook moeite mee hebben gehad.
    Maar, je tag is héél erg mooi, de tekst bij de stempel is super leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee, dit was dus een echte uitdaging. Buiten je comfortzone, en dan komt er een geweldige tag! Love it! Fijne zondag!🌼🌼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie tag, je hebt de stempel mooi verwerkt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie tag voor de voorraad! Of is ie inmiddels al gebruikt?
    Geniet van deze mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad flink broeden met deze stempel! Maar het is ons allemaal toch weer gelukt. Bij jou een prachtige tag, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt er en leuke tag van gemaakt Ellen....altijd handig om op voorraad te hebben!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk geworden, het was een pittige uitdaging. Wel erg leuk om te dien iedere keer dat de stempel op reis voorbij komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een leuk tagje heb jij gemaakt met die stempelset Ellen...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik de reacties zie ook deze set op jullie rondreis merk ik dat dit voor bijna allemaal een lastig iets was. Maar mooi gedaan, Ellen! Een gave uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, tags, heel leuk. Zo te lezen vond iedereen het een echte uitdaging. Jij bent de een na laatste die ik bezoek en Mariken moet nog en van haar is de set, dus ik neem aan dat ze het niet heel lastig vond. Het is jou ook heel goed gelukt, net als de anderen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik geloof dat ik zelf niet goed zou weten wat ik met deze stempel set zou moeten...maar je uitwerking is wel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha wat een leuke uitdaging en gaaf jouw uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk labeltje, geen evidente stempelkeuze, maar leuk voor zo'n uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk is je label!! Prachtig achtergronden! Ik liet vorige week al een reactie achter maar ik zie hem niet terug... dus nog een keer :-) Fijn weekend Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen