dinsdag 23 februari 2021

Winter scrap swap 7 #5

Al lijkt het eerder lente dan winter, toch is hier een winters swapkaartje. Mariken en ik zijn al aan nummer vijf van deze winter scrap swap. Nog maar eentje te gaan hierna. De opdracht: embossen. En dat heb ik gedaan! Zowel in het wit als in het zwart. En ik heb zelfs drie kaartjes gemaakt! 
Kijk je mee bij Mariken naar haar versie van deze opdracht? Gezellig! 
En natuurlijk superbedankt voor het langskomen en het achterlaten van een reactie. 
Daar ben ik blij mee!

 

7 opmerkingen:

  1. Hey, goeiemorgen! Toffe en vrolijke kaartjes, op deze prachtige winter-lentedag! Als het kan vandaag ff een zonnestraaltje meepikken! Werkze ☀️💛☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke geembosste kaartjes op deze 2e zonloze dag..Saharazand?? Ik ben door Nicole bij jou en Mariken terecht gekomen dus ga nu bij haar een kijkje nemen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bedenk jij toch altijd mooie kaarten.
    En daarna heel mooi uitgevoerd, zo leuk.
    Meteen 3, lekker voor de voorraad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je lekker uitgeleefd met het embossen. Het zijn toffe kaartjes geworden! Geniet van deze zonnige dag (indien mogelijk).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaartjes in deze vrolijke kleuren, leuk gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie serie is dit. EN wit en zwart geembosst...ik zag je kaartjes al voor het eten, maar toen belde Guus. Daarna zag ik Marikens tags en dahct he? Dat hartje... had ik toch nog niet gezien? Grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Ellen, ik vind het een prachtige serie, ook qua kleurtjes erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen