vrijdag 22 januari 2021

CAS on Friday #197 - animal(s)

Een nieuwe CAS on Friday met als thema animal(s). Bij mij gaat het duidelijk om die meervoudsvorm: animals. Het is een kaart vol met beesten geworden en dat allemaal met één tof stempel van Picket Fence Studios. De happy purr-thday eronder is voor Alt. Hij was afgelopen zondag jarig en heeft bij zijn cadeau dit kaartje gekregen. Omdat Alt & Nanette twee Britse kortharen hebben (zie hier) vond ik het wel grappig om twee kattenkopjes grijs te maken en de rest gewoon wit te laten.
Inmiddels zin gekregen om mee te doen aan onze challenge? Hartstikke leuk! Neem vooral ook een kijkje op ons blog om alle mooie en diverse voorbeeldkaartjes van het DT te bekijken. Voor nu nog een fijne (werk)dag en alvast een goed weekend!

13 opmerkingen:

  1. Wat tof! En harstikke leuk om er 2 grijs te maken, maakt het meteen tot een heel persoonlijk kaartje.
    Jullie ook fijn weekend!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Ellen. En hun Britse kortharen pikken ze er zo uit!
    Toevallig zat ik vandaag aan je te denken, want ik heb de stans Cheers, die ik bij jou gewonnen had, gebruikt op een kaartje dat dinsdag op mijn blog komt.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig bedacht. Jij bent toch echt wel de CAS-queen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan!! Die 2 grijze katjes vallen meteen op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, de grijze katjes springen er gelijk uit.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg gaaf deze, de grijze koppies maken het juist af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ha niet echt covid-proof hè deze dierenbende. De twee katjes springen en mooi uit zo. Ik weet zeker dat Alt en Nanette moesten lachen om deze gezellige kaart met hun katten er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geinige kaart, Ellen. Leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave stempel. Erg leuk die 2 ingekleurde katjes. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart...superleuke stempel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen