zaterdag 16 januari 2021

Mix & match #49

Hoogste tijd voor weer een kleuren mix & match berichtje. Inge Groot was deze keer verantwoordelijk voor de uitgekozen kleurtjes. En aan ons allemaal de schone taak om met die kleurtjes een kaartje te maken. Ik heb me niet alleen door de kleuren laten inspireren, maar ook door het citrusfruit dat je op de inspiratiefoto ziet. 

Benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Ikke wel. 
En dus ga ik gauw een kijkje nemen bij
 Leuk als je meekijkt. En voor nu een goed weekend!



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Zo lekker vrolijk is die geworden.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk en gezond uit! Top! Fijn weekend!💛

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dit kaartje en label! Jij hebt zeker al zin in de zomer? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met kabel Ellen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi dit kaartje met label Ellen heel mooi deze zachte kleurtjes...geeft al een beetje een lenteachtig gevoel, alleen dan moet ik niet naar buiten kijken nu...het wordt al aardig wit van de sneeuw....maar dat ziet er ook heel mooi uit hoor...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf het zeggen: een echt Ellen kaartje. Zo mooi en subtiel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Wat een mooie combi van de kleuren en het citrusfruit! Ik ben ook heel benieuwd naar de rest, dus ga snel even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke kleurtjes je krijgt spontaan zin in de zomer. Verfrissend citroen sapje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig die zomerse kleurtjes, mooi kaartje en label!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen