dinsdag 12 januari 2021

Winter scrap swap 7 #3

Mariken heeft weer een leuke opdracht bedacht voor onze swap: gebruik het vlinderstempel. En dat heb ik dus gedaan :-) De vlindertjes heb ik gestempeld op een gelprintrestje en daarna uitgeknipt en opgeplakt. Simpel en mooi, vind ik zelf. Het kaartje van Mariken is vast een stuk minder CAS dan dat van mij. Zo'n vermoeden heb ik althans, hihi. Ik ga gauw bij haar kijken. En daarna kruip ik weer achter mijn computer voor een dag online lesgegeven. Fijne (werk)dag!


11 opmerkingen:

  1. Prachtig is jouw vlinderkaart! En jawel, klopt...de mijne is minder casserig. Werk ze, dat ga ik ook doen..😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stempel is prachtig, je brengt me op een idee. Niet dat ik deze stempel heb, maar ik zou hem wel kunnen liften! Want ik vind je kaart heel mooi! En zonder tekst kan hij voor alle gelegenheden, slim..
    Succes met de online lessen. Dat lijkt me echt heel moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Ellen! Ideaal, zo zonder tekst.
    Succes met de online lessen. Ik mag vandaag ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De layout van jullie kaartjes is bijna hetzelfde maar die van Mariken is inderdaad een stuk uitbundiger qua kleur. Heel mooi kaartje! Succes met werk vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van de CAS stijl, maar ook van de drukkere kaartjes.
    Deze vind ik echt ontzettend mooi weer, ik zeg weer, want van jou zijn we dit soort mooie, CAS, complete kaarten wel gewend.
    Succes met lesgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd zo leuk om te zien hoe jullie met dezelfde spullen verschillende kaartjes maken. Dit is weer een echte Ellen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jouw vlinderkaartjes zijn heel mooi geworden Ellen, die van Mariken is inderdaad wel kleurrijker...
    Hopelijk gaat het online lesgeven een beetje, want ik hoorde zojuist dat er weer 3 weken bij komt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart, je krijgt gelijk zin in mooi weer als je deze kaart ziet!!!
    Leuk om die verschillen bij jullie te zien, ga snel even langs bij Mariken..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....ook jouw vlinderkaartje is prachtig Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooo leuk dat jullie dit volhouden, je hebt er weer iets heel moois van gemaakt Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen