dinsdag 1 december 2020

Winter scrap swap 7 #1

Jippie, tijd om weer te gaan swappen met Mariken! Na een extended summer versie hebben we de herfst overgeslagen en beginnen we nu gewoon aan de winter. Dat doen we met prachtige spullen! Mariken heeft mij echt superverwend met dit winter scrap swap pakket jaargang nummer 7. Heel veel gave stempels, mooie washi tapejes, een stencil, inpakmateriaal. Bijna te veel om op te noemen. Kijk zelf maar.
En dan de opdracht voor vandaag. Maak een leuk ingepakt cadeautje van het kaarsje, met een bijpassend kaartje of tag. Je bent immers JARIG!! Hahaha ja, dat klopt helemaal. Dus heb ik het mooi ingepakte kaarsje dat bij het pakket zat uitgepakt en weer opnieuw ingepakt. En een kaartje erbij gemaakt.

 
Kijk je mee op het blog van Mariken
Want al is zij niet jarig vandaag, toch heeft ze dezelfde opdracht gemaakt ;-)

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Elen,

    Van hartege feliciteerd met je verjaardag. Je hebt een schitterende kaart en pakje voor je zelf gemaakt.

    Fijne dag Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof geworden! Een cadeautje voor je eigen verjaardag!😆 Van 💙e gefeliciteerd en morgen kom ik je ‘live’ feliciteren! 🌈

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep Hoera!!
    Van harte proficiat, Ellen!!
    Maak er een fijne dag van....
    Mooi kaartje en leuk cadeautje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellen, fijne dag vandaag! Je hebt een mooi kaartje en leuk cadeautje gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Ellen!! Het winter swap pakket is een goede start van dit nieuwe levensjaar! Je hebt er een prachtige kaart en tag mee gemaakt. Ik verheug me al op de rest van je creaties en ga snel ook even bij Mariken kijken. Fijne dag nog vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Leuk setje, past allemaal mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellen.
    Wat een leuke kaart en wat heb je de kaars gaaf ingepakt....een echt cadeautje!
    Bij Mariken kan ik op dit moment niet kijken....blogger doet raar....maar ook zij heeft weer iets heel leuks gemaakt....geef dat maar aan haar door!
    Fijne avond nog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaahahaha.. nogmaals van harte! Je hebt de opdracht geweldig uitgevoerd en het pakket is super zeg! Ik ga nu bij Mariken kijken. Hopelijk had je een gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte! Wat een gaaf kaartje en wat leuk dat jullie dit nog steeds doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met he verjaardag...kan nog net hihi!
    Je kaart is prachtig en ook het pakket is super!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een (late) proficiat met je verjaardag !Mooi pakketje met veel mogelijkheden, lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SEIZOEN GROET AAN JULLIE, IK BEN Amalia, IK BEN HIER OM HET GOEDE NIEUWS AAN DE HELE WERELD TE SPRINGEN OVER HOE IK MIJN ECHTGENOOT TERUG KREEG. Ik was radeloos toen mijn liefde me vorige maand verliet voor een ander meisje, maar toen ik een vriend vond die me voorstelde aan dokter Alaba, de grote boodschapper, sprak ik met hem over mijn probleem, hoe mijn man me verliet en hoe ik een baan in een heel groot bedrijf. Hij vertelde me net dat ik op de juiste plek was gekomen waar ik zonder bijwerkingen mijn hartsverlangen zou krijgen. Hij vertelde me wat ik moest doen, nadat het gedaan was, voor de komende twee dagen, mijn liefde belde me aan de telefoon en vertelde me excuses om te leven voor nu en de volgende week nadat mijn liefde me opriep om te bidden om vergeving, ik was uitgenodigd voor een gesprek bij het bedrijf van mijn voorkeur, moest ik als supervisor werken. Ik ben zo blij en overweldigd dat ik tegen de hele wereld moet zeggen hoe dr. Alaba me helpt mijn hart een deseir te schenken. Dr. Alaba is een expert in allerlei soorten spreuken en goede magie. Als u hulp nodig heeft, neem dan contact op met Dr Alaba op het volgende e-mailadres: dralaba3000@gmail.com
    ik wens je het allerbeste

    BeantwoordenVerwijderen