vrijdag 25 december 2020

't Is the season to be jolly

Zoals alles dit jaar verloopt ook kerst niet op de normale manier. Voor ons betekent dat geen kerstdiner met alle kinderen, aanhang, Basje, mijn broer met zijn gezin en mijn schoonmoeder. In plaats daarvan hebben we kleine dinertje gepland met steeds drie gasten. Precies volgens de regels. Dat gaat vast ook heel gezellig (en lekker) worden. Ook met mijn kerstkaarten ging het anders dan anders. Die waren namelijk ruim op tijd klaar én verstuurd. Allemaal dezelfde, dat dan weer wel ;-) 
Ik wens jullie allemaal hele gezellige kerstdagen!




9 opmerkingen:

  1. Leuk op de hele reeks samen te zien. Bedankt . Fijne 🎄dagen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook hele fijne dagen gewenst met elkaar!🎄
    Geniet van kleine dingen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne (verspreide) dagen, geniet van en met elkaar! Bedankt voor je leuke kaartje, erg tof. Aan het formaat van de envelop en jouw handschrift kon ik al raden wie de afzender zou zijn ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen en een mooi 2021 !
    Je kerstkaarten zijn weer gaaf !
    grts Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellige kerstdagen daar, al is het niet zoals anders. Maak er het beste van .A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie collectie! Ik kon er 1 van in het echt bewonderen. Dankjewel!
    Er kan nog meer bij jullie dan bij ons, geniet ervan! Fijne Feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg MOOI Ellen...en een ervan staat hier in huis te pronken....dankjewel!
    Hele fijne dagen met allen die je dierbaar zijn.
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo mooi deze reeks kaarten, ik ben fan!
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen