zondag 6 december 2020

Stempel op reis #17

Sending hugs, want daar is iedereen zo nu en dan blij mee. Toch?! Daarom gekozen voor deze bruikbare tekst bij de regenboog uit de stempel-op-reis set. Ik mocht deze keer een stempel rondsturen langs Mariken, Daniëlle, Nicole en Jolanda. En ik heb gekozen voor een set van Kate Crane: crayoned elements. Lekker simpel, leuk. 

Heel benieuwd wie er nog meer voor de regenboog gekozen heeft.
 Of zouden het bij de anderen alleen maar bloemen zijn? 
Ik ga gauw kijken. Tof als je meekijkt.

14 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Past helemaal bij jou. Een regenboog met maar drie bogen lijkt me best een uitdaging. Maar zoals jij hem hebt gekleurd is erg leuk. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Leuk zo'n stempel op reis, elke keer een nieuwe uitdaging
    Groetjes
    Els
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke set en gaaf kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk kies jij voor de regenboog🌈🌈🌈 Prachtig kaartje!
    Fijne zondag!💜

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje heb je gemaakt!Was een leuke set om mee aan de slag te gaan. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een leuke set om mee te werken. Weer eens wat anders dan wat ik zelf in mijn collectie heb. De regenboog is schattig en het lettertype van het tekstje past er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel rustig is jouw uitwerking met de stempelset. Zo leukmom bij ieder van jullie wat anders te zien. Mooie kaart Ellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel vrolijk en fris kaartje. Ik ben Fan...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk, de stempelset en je kaartje. Een hug kan zeker iedereen wel gebruiken, dus dit zal goed ontvangen worden.
    Ik heb al twee naderen gezien ook met de regenboog, maar ook met de bloemen! Sommige mensen zijn niet te remmen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Ellen! Dat het bij jou de regenboog zou worden stond wel vast ;-) En verder is ie helemaal in jouw stijl. En die vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MIJN NAAM IS Amalia uit Nederland mijn man en ik zijn de afgelopen weken al meer dan 12 jaar samen, ik heb problemen met hem gehad, ik vind deze man niet zo leuk en ik wil met hem trouwen, maar van tijd tot tijd tijd voel ik me er een beetje in de war over, en vroeg of hij trouw was aan de relatie ... Tot ik op een dag laat thuiskwam omdat ik uitging met vrienden (collega's) en toen ik thuis was, was hij echt boos op me omdat hij hoorde dat ik met een paar mannen uitging, dus hij verliet me thuis en beloofde nooit meer terug te komen, ik voelde me echt slecht, maar ik hield het voor mezelf en deelde het niet met anderen. En hij keerde terug naar zijn oude ex-geliefde en zei dat hij beter en eerlijker is dan ik. Terwijl ik online was op Facebook, zag ik een getuigenis van een grote liefdesuitgever, dokter Alaba, over hoe hij anderen hielp die in dezelfde situatie met mij zaten, ik heb het nooit echt vertrouwd, maar iets in mij zei gewoon dat ik het moest proberen, en ik nam contact met hem op en vertelde hem over wat ik passeer hij lachte gewoon en zei dat ik me geen zorgen moest maken dat ik tussen 15.00 uur een telefoontje van hem zou ontvangen, en echt niet zo lang kreeg ik een telefoontje van hem die me vertelde dat hij spijt had van wat hij deed en dat we terug moesten komen, eerst dacht ik dat het een grap was totdat hij bij mij thuis kwam pleiten, op dit moment zijn we allebei heel gelukkig samen, en ik beloof mezelf dat ik dit met het geheel zal delen world, dit is zijn e-mailadres: dralaba3000@gmail.com of je kunt contact met hem opnemen via whatsapp: 2349071995123 ik wens je het allerbeste.../.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om Dr. Alaba te bedanken voor wat hij voor mij en mijn gezin heeft gedaan voor het herstellen van de vrede in mijn huis. Dr. Alaba heeft mijn man teruggebracht die me met zijn spreuk aan een andere vrouw heeft nagelaten. u kunt contact opnemen met Dr Alaba met de volgende gegevens, e-mail dralaba3000@gmail.com of whatsapp 2349071995123.

    BeantwoordenVerwijderen