vrijdag 6 november 2020

Summer scrap swap 7 #5

Summer scrap swap? Nu? Ja, nu! Dit is het laatste kaartje van de zomerse swap van Mariken en mij. Een beetje aan de late kant, dat wel. Maar dat had een goede reden. De gebroken pols van Mariken heeft even wat roet in het eten gestrooid. Gelukkig is ze inmiddels uit het gips en doet haar pols het al weer redelijk. Tijd dus om onze zomerse swap af te ronden en daarna over te stappen op de winter scrap swap. We slaan deze keer gewoon de herfst over! 
Voor de kleuren van de achtergrond heb ik me laten inspireren door een reep chocola. Kijk maar!
En zoals dat soms gaat, zo heb je één kaartje, zo heb je een hele reeks! Ik ga gauw doorklikken naar het blog van Mariken. Kijken wat zij gemaakt heeft. De spullen voor onze winter scrap swap heb ik trouwens al binnen :-) Ik ben onwijs verwend door Mariken. Maar dat zie je binnenkort wel. Voor nu een fijne vrijdag en alvast een goed weekend! 




 

10 opmerkingen:

  1. hier ook al van die schitterende kaarten...
    Heerlijk die vrolijke kleurtjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke serie kaartjes heb je gemaakt Ellen.
    Leuk om geinspireerd te raken door een reep chocola!
    Ik ga ook nog even bij Mariken kijken.
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kleurrijke kaartjes zijn een waardige en vrolijke afsluiting van onze Summer Scrap met de nodige vertraging... Misschien dat het daarom weer zo’n mooi weer is, dat is voor ons! Geweldige toffe post van jou! Geniet zo van het mooie weekend, wij zijn nog een dagje weg met de camper... haha... naar de Abtshoeve... liefs 💛🧡💖

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurenpracht... heel mooi deze reeks. Ik ga nog wat verder kijken nu ik hier nog eens ben ;-) al heb denk ik niet zo veel gemist doordat ik je op instagram volg. Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh... wat ontzettend leuk dat je je hebt laten inspireren door een reep chocolade! Hihihi... soms komt inspiratie uit onverwachte hoek.
    je kaartjes zijn super. Geweldige kleurencombi en ik ben alweer benieuwd naar de winterswab...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat vind ik dit leuk. Prachtig die kleuren. Ik word er vrolijk van.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig! wat een vrolijke kleuren, daar word ik blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke inspiratiebron! Heel mooie kleuren, prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omdat onze gezichten anders zijn, zijn onze problemen ook. Ik weet niet welke moeilijkheid je in het leven ervaart, maar ik wil dat je vandaag weet dat als je echt uit je beproeving wilt komen. Er is een oplossing voor jou. Ik wil een man genaamd Dr Ajayi aan het publiek voorstellen, hij is een krachtige spreukmaker en hij hielp me een jaar geleden mijn huwelijk te redden omdat mijn man het huis verliet en zei dat hij niet langer geïnteresseerd is in onze verbintenis, het kan als een schok tegen mij omdat ik me niet kan herinneren dat we ruzie hadden, later kom ik erachter dat hij bij een andere dame was, ik smeekte hem om terug naar huis te komen om bij mij en de kinderen te zijn maar hij handelde niet meer zelf, ik kwam er later achter dat hij is bezeten van een charme door de dame met wie hij is. Ik nam contact op met dr. Ajayi en de charme werd ongedaan gemaakt na 3 dagen van de betovering en mijn man keerde terug naar huis. Dr. Ajayi is in staat elke soort spreuk uit te voeren, maar zijn dienst is niet gratis. Neem contact met hem op via Viber / WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen