dinsdag 7 mei 2019

Spring scrap swap 5 #3

Net terug van vakantie en het is al weer tijd voor een spring swap berichtje van Mariken en mij. Verstandig als ik (soms) ben, heb ik dit kaartje al voor de vakantie gemaakt. De opdracht deze keer? Gebruik het designpapier. Das niet zo moeilijk, want er zit een heel gaaf blokje van Studio Light in het swappakket. Toch zijn er eerst een aantal versies in de prullenbak beland, voordat ik tevreden was met dit exemplaar. Zowel de bloem als de tekst heb ik op designpapier gestempeld. Het ruitjespapier heeft een mooi gelig lijntje aan de bovenkant. Precies de kleur van het onderste papiertje. It's all in the details.
Natuurlijk laat ik nog even zien waar Joost en ik in de meivakantie zijn geweest. We zijn eerst een week in Oman geweest en daarna nog een week in Dubai! Veel gezien en gedaan, maar ook heerlijk geluierd. Het was echt een onvergetelijke reis! En natuurlijk een onwijze verrassing voor mij. Had ie goed geregeld, die Joost van mij :-)
Oman
Dubai

Heel erg bedankt weer voor het langskomen en de reacties.
Kijk je ook nog even bij Mariken?

13 opmerkingen:

  1. gave kaart heb je gemaakt, en ja die kleine details doen het hem net he....
    Wat een prachtige reis heb je gemaakt, volop genoten dus deze vakantie.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

      Verwijderen
  2. Geweldig tof kaartje! En ja hoor, warempel, we zijn allebei gevallen op dat groengele designpapiertje! Jullie foto’s zijn fantastisch, wat moet dat een supermooie reis geweest zijn. Die Joost van jou...Tot gauw, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook tof zeg (Ik kom net bij Mariken vandaan)
    Jij gebruikte juist minder kleur, maar wel dat opvallende geel.

    Wat een reis!!!!
    Je foto's zien er jaloers makend uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om de kaart zo summier te houden, gaaf kaartje!
    En je vakantie is wel heel bijzonder geweest, heeft Joost goed geregeld!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Inderdaad slim om die al klaar te hebben voor de reis! Je foto's, wauw! Ik had natuurlijk via Insta al het èèn en ander gezien, echt super zo'n reis. En dan ook nog zonder dat je er zelf iets voor hebt hoeven regelen... Wat een luxe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk, je kaartje! Ik zag het gele randje al. Ik dacht dat je het misschien zelf gestempeld had, maar het zat er dus al op. Leuk bedacht zo.
    En Oman en Dubai: dat had Joost zeker goed geregeld voor je! Op de foto's ziet het er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar kan ik alleen maar van dromen zo'n geregelde vakantie!
    Prachtige foto's.
    Je kaartje is tof, Cas en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk om op DP te stempelen. En die details daar houd ik ook van. Het zijn die kleine dingen....
    En wat een fantastische vakantie!! Hier regelt Peter de 'grote' vakantie ook. Ik doe de kleintjes. Of vertelde ik dat al eens...?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf, zo komt de bloem ook mooi uit! En gaaf hoor, jullie vakantie, ook genoten zag ik al een beetje op Insta.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtkaartje! Het zijn inderdaad de details die het hem doen, vooral bij een strak kaartje als dit! Die Joost van jou is een topper hoor! Wat een leuke verassing!! Alex moet na de zomer voor zijn werk naar Dubai, kan ik hem vast lekker maken met deze foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het hangt inderdaad allemaal af van de details. Jij hebt daar oog voor!
    Heel mooie vakantiefoto's ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen