dinsdag 28 mei 2019

Knutseldate #2

Ook dit kaartje is het resultaat van de supergezellige knutseldate van vorige week donderdag. Weer een mixed media exemplaar. Het is gegaan naar mijn broer. Hij vierde zondag zijn verjaardag. Paars is zijn lievelingskleur, dus dat kwam goed uit. 
Wij vertrekken zo naar Couvin, in de Belgische Ardennen. Daar hebben we een huis gehuurd voor het Hemelvaartweekend. Alle kids en aanhang komen. Heerlijk! Wij rijden langs Brussel om Bob en Suzi op te halen van het vliegveld en de rest komt vanavond uit het werk met de auto. De weerberichten zien er goed uit. Wat willen we nog meer? Jullie ook allemaal mooie en vooral ook zonnige dagen!

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een goed vooruitzicht! Allemaal bij elkaar, wat waardevol! Ga er heerlijk van genieten, dan geniet ik nog even van je prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig zo'n weekend met zijn allen, niet evident als jullie zo ver uit mekaar wonen...
    Geniet ervan!
    Je kaart is supermooi, leuk die grote bloem op je mooie mixed media achtergrond.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de ondergrond had ik al gezien, vond ik prachtig met het paars! Mijn gelli plate is binnen, met een aantal verfjes dus ik kan aan de slag. Of het lukt zonder juf?? Een heel fijn weekend voor jullie, toch terrasjesweer hé!! Ik zei het toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor je broer.
    Wat een heerlijk weekend heb je in het vooruitzicht. Geniet er van!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is echt prachtig. De kleuren zijn zo mooi! Geniet van jullie lange weekend!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is heel erg leuk gedaan Ellen....soms komt er iets verrassends uit zie je wel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie zijn helemaal om hé? Leuk!! Je broer was vast blij met dit mooie exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen