zondag 17 juni 2018

Spring scrap swap 4 #5

Het is een cliché, maar wat vliegt de tijd! Dit is al weer het laatste kaartje dat Mariken en ik laten zien van onze spring swap. Voorbij lente. Maar gelukkig wel de zomer in het vooruitzicht. Heerlijk! En ik mag ook weer spulletjes uit gaan zoeken voor een summer swap :-) Altijd leuk! Ik heb al heel wat uurtjes rondgebracht op 'tinternet en zelfs al wat besteld. Maar eerst nog dit laatste alles-mag-lente-swap-kaartje. Natuurlijk ook deze keer met het leuke pandaatje. Nu gauw op naar Mariken, kijken wat zij gemaakt heeft! Kijk je mee?
 

15 opmerkingen:

  1. Lief kaartje! Leuk dat je de achtergrond eerst groen gemaakt hebt en daarna met groen er op gestempeld. Het brengt me ineens op een idee... Ik denk dat ik het even moet opschrijven, anders ben ik het vergeten voor ik weer een keer ga knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd is dit, helemaal super! Mooi, dat roze hart op de groene achtergrond! Jullie nog lekker een dag genieten in Nijmegen! Veel plezier vandaag! O, ja, en ik word nu wel heel benieuwd naar het zomerpakket, spannend! Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige achtergrond zeg! En wat een lief kaartje.... erg leuk. Zelfs ik ben benieuwd naar het zomerpakket, shop ze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk geworden !
    nog een fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het net ook nog ergens zitten tikken, wat vliegt de tijd, of iets dergelijks, maar het is gewoon zo! ;-)
    Leuk en lief kaartje met het grote hart!
    Gezellige avond verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk kaartje, lieve kleurtjes, gave tekst!
    Ben benieuwd naar jullie zomerpakket....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach.....wat een super schattig kaartje heb je gemaakt Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk kijk ik mee, ik kom er net vandaan :) Zooo leuk om jullie te volgen! Geweldig kaartje en de tekst, ja...té leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze panda tegen het bamboebos. Lijkt me nog best en klus om wat uit te zoeken, maar ook erg leuk om te doen. Ik verheug me al weer op jullie zomerswap.
    Altijd leuk te zien wat jullie ervan maken.
    Goede werkweek weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te lief dit pandakaartje!! Wat een leuke swap was dit weer. Ik verheug me al op jullie zomer-swap-creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaart, die kleurtje, de lay-out, echt gaaf Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd! Ook je kopjes kaart en de kaart voor Mariken zijn tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh, zo lief! En wat een leuke tekst! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen