zaterdag 23 juni 2018

Hoera

Een tijdje geleden liet mijn schoonvader zich ontvallen dat hij zo graag nog een keer naar Katwijk zou willen. Naar Soldaat van Oranje. Met zijn verjaardag in het verschiet, die van mijn schoonmoeder en ook vader- en moederdag was een cadeau toen snel geregeld. En vanmiddag gaan we. Met z’n zevenen, want ook mijn twee schoonzussen en mijn zwager gaan mee. Eerst dineren in de TheaterHangaar en daarna naar de musical. Echt een feestje.
Dit kaartje hebben we met z’n allen op moederdag gegeven. Daar stond in wat het cadeau was. Dat zorgde al voor veel emotie. Hopelijk houden we het vanavond droog, hihi. Zijn jullie trouwens al eens naar Soldaat van Oranje geweest? Heb net even gegoogeld en ontdekt dat de musical gespeeld wordt sinds 10 oktober 2010. Eind vorig jaar waren er al 2,5 miljoen bezoekers geweest. Zou dus heel goed kunnen dat een aantal van jullie daartussen zitten.

17 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje,
    geniet van het eten en de musical, het is echt de moeite. wij (mijn zoon en ik) zijn vorig jaar gaan kijken en stonden versteld van de prachtige voorstelling en de vele technische snufjes toegepast in het decor.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wij zijn geweest! Alweer jaren geleden, maar vond het geweldig! Dat wordt een hele belevenis met je schoonfamilie. Leuk hoor, geniet ervan! Je kaartje is super toepasselijk en mooi! Leuk dat kroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, toepasselijk kaartje! Veel plezier, het schijnt inderdaad iets heel tofs te zijn. Zelf (nog) niet geweest, maar een paar jaar geleden wel aan mijn ouders cadeau gedaan. Ook met toepasselijk kaartje ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk genieten jullie er met z'n allen van ! En ook van je vakantie ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee en mooi cadeau! En wat zijn ze er duidelijk blij mee! Je kaartje is geweldig goed bij dit cadeau! gaaf hoor! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf dat jullie dit met zn allen doen...geniet ervan!
    Niet geweest dus sta er niet tussen haha!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart bij een super tof cadeau.
    Oudste zoon en ik zijn in de beginperiode geweest en we hebben genoten. Veel plezier!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeau !!!
    En een toepasselijke kaart !!!!!!
    Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even dacht ik 'huh..Koningsdag?" maar toen las ik je verhaal. Wat een toepasselijk en gaaf kaartje bij dit leuke cadeau. En nee, ik heb hem nog niet gezien maar hoop dat hij nog even draait! Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een hekel aan musicals, dus mij zul je er niet zien. Maar wat een mooi cadeau met prachtige kaart heb jij gemaakt. Ik geloof best dat dat wat teweeg bracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje en een supergaaf cadeau! Heerlijk dat dit zo in de roos was, en dat jullie zo hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje, echt een statement! Wat een geweldige verrassing voor je schoonouders, jullie hebben vast een geweldige dag gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tof kaartje bij wat mij een fantastisch cadeau lijkt! Zal eens googelen naar deze musical!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ellen,
    En of ik er geweest ben. Dat is al 4 jaar geleden. Ik vond het fantastisch! Ik hoop dat jullie ook genoten hebben. Het is in elk geval een onvergetelijk cadeau!
    Je kaart is ontzettend leuk voor deze gelegenheid.
    Wij waren dus in Brabant en tot mijn verrassing moesten we afslag Oosterhout nemen en richting Dorst kwamen we langs de golfbaan. Je snapt dat je in mijn gedachten kwam!! Net als eens toen jij voorbij de afslag twello reed. Grappig! We hebben een moi stukje gezien van het bos bij Bedum, jou ook vast wel bekend!
    Goede werkweek!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, mijn tablet maakt er Bedum van en ik bedoel Beum....

      Verwijderen
  15. Heel toepasselijk! Mooi!
    Het zal vast leuk geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    BeantwoordenVerwijderen