vrijdag 13 mei 2016

Spring scrap swap #2 3

Kaartje nummer drie alweer van de lente-swap van Mariken en mij. En dus mocht ik weer met die gave ballonbeesten van Avery Elle aan de slag. Deze keer is het een aap geworden. Een oranje aap gecombineerd met een roze papiertje en roze enemal dots. Ik houd van de combinatie van die twee kleuren.
Inmiddels zit de eerste werkweek na onze Amerika vakantie er bijna op. En het was nog een extra drukke ook door allerlei vergaderingen. Gelukkig valt het met de jetlag ontzettend mee. Eigenlijk nauwelijks last. Vanavond gaan we naar Tim en Hannelore. Kijken naar hun nieuwe huis, hapje eten en een beetje klussen. Dat laatste geldt vooral voor Joost. Schilderijen ophangen, tv, van die dingen. Gezellig begin van het weekend! Maar eerst ga ik gauw kijken naar het kaartje van Mariken. Kijk je mee?

14 opmerkingen:

  1. Enig kaartje! De aap is zo lollig, het zijn echte funny stempels. Roze en oranje, jouw favoriete combi, hartstikke leuk zo! Tot direct, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roze en oranje vind ik ook heel fris samen, een vrolijke combi! Dat aapje is geinig! Ik zie dat jij Enamel Dots hebt gebruikt, Mariken stempelde extra rondjes en jullie gebruikten beide roze hiervoor. Leuk!!!
    Was dat nou alweer het laatste bericht van de spring-swap?

    Fijne dag vandaag, alweer weekend en maandag vrij (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje! Zo leuk, die combi van roze en oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, vrolijke kleurtjes. Dat witte stuk ertussen maakt het extra fris. Geniet van je weekend, fijn dat je weinig last hebt van de jetlag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier leuke kleurtjes!
    Geniet van je bezoek in Berchem.
    Ik stond vorige week nog op het plein aan het station mijn zoontje op te wachten van een activiteit en toen dacht ik aan Hannelore. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vrolijk , ballonnen doen het altijd goed.
    En wat een gave vakantie heb jij achter de rug, wauw!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ellen,

    Leuke kaart maakte je... Toffe ballonnenstempels zijn het ook... Ben dan ook maar meteen bij Mariken gaan kijken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo leuk dit :) Zag bij Mariken ook al een aantal voorbij komen! Fijn dat je geen last van een jetlag had en 'zo' weer aan de slag kon. Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, zo'n week vliegt voorbij! En je zit zo weer in het normale ritme. Je kaartje is erg leuk! En zo herkenbaar, op visite en dan wat klusjes doen...Ik ben nog niet bij Mariken geweest, ga ik nu doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer leuk. Zelf zou ik niet direct de combi roze en oranje durven kiezen. Maar hij is toch wel heel leuk als ik het hier zo zie. Fijn weekend!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart, Ellen, super leuk die ballonbeesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, deze is ook leuk! Grappig aapje en helemaal in jouw kleurtjes...
    Geniet van je weekend! (helaas voor jou niet langer dan normaal...)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje van jou deel van deze swap! De kleurtjes.......wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie balans tussen dessins en kleuren; dat aapje vind ik superleuk. En die enamel dots geven altijd een mooi accentje! Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen