vrijdag 1 maart 2019

Twee cadeautjes

Op mijn duizendste blogbericht heb ik 26 reacties gekregen! Zo leuk! Dank jullie wel allemaal daarvoor. Dat betekent dat ik twee cadeautjes ga weggeven. Om dat eerlijk te doen heb ik op internet een tooltje opgezocht, aan het rad gedraaid en zie daar... de eerste winnaar is... Rosina!
Nog een keer gedraaid... en cadeautje nummer twee gaat naar... Margreet!
Rosina en Margreet, gefeliciteerd! Als jullie mij even jullie adres door willen geven, dan zorg ik dat de pakjes naar jullie verstuurd worden. Mijn e-mailadres vind je in de side-bar. Hieronder even een sneak peekje van wat er jullie kant op gaat komen. Ik wens iedereen alvast een goed weekend, veel plezier met carnaval, een fijne vakantie. Wat je ook gaat doen, geniet ervan! Wij gaan op de wintersport en vertrekken morgen richting Oostenrijk. Heerlijk!



11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat tooltje en van harte voor Rosina en Margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je dat leuk gedaan. En ik zit zo raar te kijken dat ik geen reactie heb achter gelaten. Was helemaal in de veronderstelling! Tijdens de nachtdienst..ben ik vast vergeten op publiceren te klikken...dom. EN het lijkt net of ik niet geïnteresseerd was. En dat ben ik natuurlijk zeker. Nog van harte met zoveel blogberichten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames...superleuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat ik 1 van de winnaressen ben. Ik ga je mailen en wens je een leuke wintersportvakantie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe je de winnaars liet kiezen!
    Geniet van jullie vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de winnaressen! Leuk! En jullie een hele gezellige en relaxte vakantie! Je sneakje, ik ben benieuwd! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dàt is grappig gedaan zeg!!
    Gefeliciteerd dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie en de prijswinnaars gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi hi rad van fortuin! Winnaars gefeliciteerd en Ellen een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry dat ik het niet eerder heb gezien Ellen ...Zoooooo ...heel leuk dat het rad op mijn naam is stilgevallen
    Geweldig is dat en ik ga je zo meteen een mailtje sturen...
    Je vakantie is inmiddels al weer achter de rug, en die is vast heel gezellig verlopen..
    Alvast heel erg bedankt voor je verrassing en tot blogs...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen