vrijdag 2 april 2021

CAS on Friday #202 - happy mail

Welkom voor een nieuwe CAS on Friday! Na de muziek van de afgelopen keer is het nu tijd voor happy mail! Nou, volgens mij kun je daar alle kanten mee op. Ik word bijvoorbeeld happy van regenbogen. Vandaar dat er eentje op mijn kaartje staat ;-) En jij, waar word jij happy van? Laat het ons zien en doe gezellig mee aan onze challenge. Voor leuke voorbeelden en inspiratie ben je uiteraard welkom op ons blog

Bedankt voor je bezoekje en happy paasdagen!

6 opmerkingen:

  1. Nice! Ook je mooie kaart hieronder.
    Happy word ik vooral van kleine dingen in de natuur. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! En jij ook een regenboog, ik ook! Weer zo grappig! Fijne paasdagen🐥🐥🐥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof kaartje, supermooi!
    Fijn Paasweekend!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd goed een regenboog.
    waar ik happy van word? de ontluikende natuur en dan zie ik bosanemoontjes en speenkruid voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje! Leuke regenboog. Ik word van heel veel dingen blij.. klaprozen, een glimlach, warme appeltaart etc.. teveel om op te noemen. Misschien zie je er iets van terug in mijn kaartje, als ik er aan toe kom...

    BeantwoordenVerwijderen