dinsdag 13 april 2021

Spring scrap swap 7 #2

Goedemorgen! Hier is het tweede spring scrap swap berichtje van Mariken en mij. De opdracht deze keer: gebruik het Layered Stripes stempel van Birgit Koopsen (Carabelle Studio). Ik heb een kaartje gemaakt met een zwarte achtergrond en uiteindelijk ook nog eentje met zwarte tulpen. Die bestaan trouwens echt hè?! Kijk hier maar. Enfin, twee kaartjes dus. Deze bovenste is mijn favoriet. Wat vind jij de mooiste? 
Ik ga gauw door naar Mariken. Wat zou zij gemaakt hebben? 






7 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaartjes Ellen.
    De bovenste is ook mijn favoriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaartjes met dit supergave pakket! Echt blij mee! Tot vanmiddag, gezellig!🌷🌷🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gedaan Ellen, twee gave kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ellen,

    Beide super en uit eindelijk vind ook
    ik de eerste het mooist.

    Veel plezier bij Marieken vanmiddag.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk jullie swap berichtjes. Heel mooi deze tulpenkaarten, de oranje tulp is ook mijn favoriet! Ik ga snel ook bij Mariken kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaartjes, Ellen. Hoewel de zwarte tulp mijn favoriet is vind ik jouw kaartje met de oranje tulp het mooist.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke stempelkaartjes Ellen.. mooi gedaan met die tulpen ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen