dinsdag 17 december 2019

Autumn scrap swap 6 #5

Herfstkaartje nummer 5 van Mariken en mij! En alles mag deze keer, das fijn. Ik heb geprobeerd het een beetje clean & simple te houden. Dat is toch wel de stijl waar ik me het prettigst bij voel. Veel wit, mooie bloem op een roze achtergrond en een tekstje. Klaar. Dat laatste geldt nog niet voor het winter swap pakket dat ik mag samenstellen. Alles is uitgezocht en besteld, maar helaas nog niets binnen. Hopelijk komen de spulletjes deze week nog.
Kijk je mee wat Mariken deze keer gemaakt heeft? Gezellig! En natuurlijk heel erg bedankt voor het langskomen en het achterlaten van een reactie. Daar ben ik blij mee.

13 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtig laatste kaartje van onze swap! Ik heb weer genoten ervan! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, Ellen! De bloem is supertof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi.
    De witte bloem springt er echt uit.
    De kleur van de achtergrond vind ik erg herfst achtig aandoen, omdat je geen hele felle kleur gebruikte, maar meer een warme kleur!
    Jammer dat de spullen nog niet binnen zijn, deze tijd van het jaar kan dat toch wat langer duren. Altijd even spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Ellen. Embossen doe ik te weinig, maar ik vind het zo'n tof effect. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Ik geniet steeds weer van je kaartjes!
    Fijne dag. Groetjes, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook bij jou heb ik veel te lang niet gereageerd. Daar moet ik van mezelf in 2020 verandering in brengen.
    Deze kaart is weer een echte Ellen. Clean en Simpel maar toch zo sprekend. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, wat een gave kaart!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Doen waar je je goed bij voelt. Tuurlijk en daar komen mooie kaartjes van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige afsluiter weer Ellen! En lekker clean en 'simpel' blijven werken hoor, ik houd er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En je bent er een kei in, met zo weinig iets prachtigs creëren!! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, dit kaartje! En in je andere blogpost las ik dat de spulletjes inmiddels binnen zijn. Binnenkort zien we wat er allemaal in zit. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi hoor jouw clean & simple stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen