dinsdag 3 december 2019

Autumn scrap swap 6 #4

Het is weer tijd voor een swap-berichtje van Mariken en mij! Altijd leuk om met één van onze opdrachten aan de slag te gaan. Deze keer moest één van de randstempels uit de 'open your mind' set van Carabelle Studio gebruikt worden. Ik heb geprobeerd dicht bij mezelf te blijven en dus heb ik een woordstans gebruikt ;-) Als je goed kijkt zie je aan de onderkant van de letters de gestempelde rand terug.
Mijn gevoel zegt me dat het kaartje van Mariken vast niet zo clean & simple is als dat van mij. 
Ik ga gauw kijken of dat gevoel klopt. Klik je mee?

13 opmerkingen:

  1. Klopt als een bus! Ja, ik zie jouw randje! Mooie clean and simple kaart!
    Werk ze en een fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

      Verwijderen
  2. wat mooi subtiel gedaan dat randje onder op die letters.
    prachtig dit kaartje.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, haha, je gevoel is juist, ik ben net op het blog geweest.
    Toch vind ik de opdracht bij jou kaart ook duidelijk terug komen.
    Mooi, zoals je bij je eigen stijl bent gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van jou echte Ellen kaartjes!
    Ze zijn af en stralen rust uit. En de woorden die je gebruikt zijn altijd super. Ik vind dat je het randje mooi verwerkte.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, een echte Ellen. Je weet dat ik dol ben op jou strakke grafische stijl met een twist. Je hebt weer een prachtkaartje gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan en helemaal in jouw stijl, tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik echt zo inventief! Dit heeft Mariken vast niet gedacht, dat je het zo zou uitwerken! Ik vind het geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje! En inderdaad helemaal in jouw stijl. Grappig om te zien dat het kaartje dat Daniëlle voor je verjaardag maakte zoveel overeenkomsten heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat grappig, dezelfde Smile als op mijn kaartje voor jou! Ik kan de uitgestanste letters dus ook prima weer gebruiken op een kaartje, gelukkig heb ik ze nog bewaard. Mooi kaartje Ellen, echt wel jouw eigen stijl (waar ik zo van houd....)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen