zaterdag 12 oktober 2019

Have a delightful day

Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel-op-reis set. Eentje afkomstig van Mariken. Alleen is ergens onderweg bij de post de envelop met stempeltjes verdwenen.  De set heeft dus nooit zijn reis af kunnen maken. En daardoor is er met deze toffe stempeltjes nooit een blogbericht verschenen van ons allemaal. Maar mijn kaartje en bijpassende tagjes waren al klaar. Zonde om ze niet te laten zien, toch?! Inmiddels is er een nieuwe set langs gegaan bij Mariken, Inge, Nicole, Jolanda en mij. Binnenkort volgt er dus weer een stempel-op-reis berichtje!

11 opmerkingen:

  1. Ik had dit kaartje niet zo snel op jouw blog verwacht. Jouw stijl is over het algemeen heel anders. Maar wat is dit kaartje leuk! Echt een gezellig plaatje. Jammer dat de stempels bij de post kwijtgeraakt zijn. Zou er een postbode zijn die ook graag knutselt?!
    Bevalt het bij je nieuwe baan? Nu ook vakantie of moet je nog een week?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat zonde dat zo'n set is kwijtgeraakt! Jouw kaartje is erg tof, lekker vrolijk en met al die bloemetjes op ben ik fan, dat begrijp je ;) Wat een geluk dat je ook nog een stelletje gave labels hebt gemaakt. Wie weet komt het pakketje ooit nog aan, heb ik ook eens gehad dat een envelop zo'n 6 weken onderweg is geweest...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach nee, wat zonde zo’n envelop die kwijtraakt.... jij had het setje gelukkig al gehad, een heel lief kaartje laat je zien! Heb je al vakantie? In ieder geval fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat zonde zeg dat de envelop met deze leuke stempelset is verdwenen.. Jij hebt er wel een super lief kaartje mee gemaakt, heel leuk gedaan!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer! Zo balen als er iets verdwijnt! Meestal stuurt de webshop dan nogmaals, ik heb het ook al een aantal keer gehad.
    Erg mooie kaart en ook inderdaad een lief kaartje en dito labeltjes!

    En de vorige label met de bloem als blikvanger is ook heel mooi geworden, de opgaaf is je zeker gelukt. Ik blogde niet zo vaak, best druk geweest hier met de nieuwe vloer enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is balen zeg..... dat het kwijtraakt bij de post.
    Het gebeurt helaas wel vaker.
    Je kan er niks meer aan doen, het is niet te achterhalen waar het mis gaat.
    Jammer hoor.
    Deze kaart en de kleine tagjes zijn erg leuk.
    Lief ook, komt vooral door je kleur gebruik, dat heeft iets schattige.
    Fijne vakantie, hier moeten de kinderen nog 1 week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje maakte je met deze stempeltjes. Wat jammer dat ze zijn verdwenen. ook je tagjes zijn leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de stempels zoek gingen. Leuke set!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje met de stempelset. Maar wat vervelend weer dat hij in de post ergens kwijt geraakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat erg dat dit schattige stempeltje verdwenen is. Je kaartje is echt superlief net als de tagjes!! Ik blijf ergens nog hoop houden dat het stempeltje ooit nog bij mij in de bus terecht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O nee...dat is pech.
    Maar jou kaartjes en labels zijn super tof!

    BeantwoordenVerwijderen