donderdag 31 oktober 2019

Autumn scap swap 6 #2

Iets later dan eigenlijk de bedoeling was is hier het tweede autumn scrap swap berichtje van Mariken en mij. De opdracht: gebruik het tape. Dat is niet zo moeilijk, want de tapejes van Dina Wakley die in het pakket zitten zijn echt superleuk! Natuurlijk moet ook één van de stempels gebruikt worden. De tekstjes komen uit de 'Open your mind' set van Carabelle Studio, uiteraard ook uit het pakket. Tapeje en stempeltje, meer vind ik deze keer niet nodig. Al knutselend kwam er zelfs nog een tweede kaartje tot stand.
Kijk je mee bij Mariken? Dat is leuk! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel knutsel en blog de laatste tijd. Dat neemt niet weg dat ik wel ontzettend blij ben met reacties die jullie hier achterlaten :-) Heel veel dank daarvoor.

11 opmerkingen:

  1. Gaaf!!! Prachtig, die felle tapejes en de zwart-witte stempels. Hou hiervan.
    Liefs en tot zondag, zin in! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die tapejes zijn echt de max en met die leuke stempels erbij heb je twee mooie kaartjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaarten ! De tape is echt prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zulk geweldig mooi tape heeft een kaart niet veel meer nodig! Super en grappig dat er zomaar nog een kaartje uit je handen rolde! Wie weet word je wel weer geïnspireerd door de Kreadoe en de Mix&Match meiden zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes Ellen...ik hou van die mooie warme kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms zit de kunst in het weglaten. Heel goed gelukt hier, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer prachtig gedaan!! Ik gebruik mijn washi eigenlijk alleen om enveloppen dicht te plakken maar dit kan dus ook. De tekstjes zijn ook erg gaaf. Twee toppers weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, wat een toffe kaartjes! Ik gebruik de tapejes ook te weinig, maar hier doe ik toch weer inspiratie op...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch trager ik (bijna) altijd bij jou, want telkens weer vind ik je kaarten zo mooi.
    Ik schreef het al bij Mariken, wat een kleurrijke tapejes!
    Toch is jou kaart heel anders dan die van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tapejes hebben inderdaad niet veel meer nodig. Toffe kaarten!x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi met die grote teksten erbij!! Gave tapejes, dan hebben je kaarten niet meer nodig. Veel plezier morgen op de kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen