woensdag 9 oktober 2019

Autumn scrap swap 6 #1

Buiten is de herfst duidelijk al begonnen. En vandaag begint ie ook op de blogs van Mariken en mij. We gaan weer swappen. Onze zesde Autumn Scrap Swap start vandaag! Met een gaaf pakket samengesteld door Mariken. Ik ben ernstig verwend, dat zie je wel.
Leuke stempels van Carabelle Studio, een stencil van datzelfde merk en hele mooie tapejes van Dina Wakley. En natuurlijk de vijf opdrachten. Dat werd vorige week allemaal thuisbezorgd. Zo tof! De eerste opdracht is goed te doen: maak een kaartje met in ieder geval een bloem als blikvanger. Volgens mij is dat wel gelukt :-)
 Klik je me naar Mariken om haar kaartje te bekijken?

13 opmerkingen:

  1. Dat was te doen hè, deze eerste keer! Helemaal gelukt, mooie achtergrond met de bloem als eye-catcher! Geniet van je vrije dag! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ellen,
    Heb hier de laatste tijd weer heel wat leuke kaartjes zien verschijnen, kon helaas niet reageren, computer is in herstelling, dus even de computer van de zoon geleend.
    volgens mij ben je duidelijk geslaagd in de eerste opdracht van jullie swap, lijkt me tof om dat samen te doen.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Wat leuk ook dat niet je hele achtergrond kleur heeft. Prachtig kaartje met jullie nieuwe pakket. Daar kom je de herfst wel mee door ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit toch leuk om mee te kijken voor ons.
    Mooi pakket kreeg je, er zit genoeg leuks in!
    De eerste opdracht is zeker goed gelukt, deze bloem staat wel heel prominent op je scrapling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die swaps blijven toch erg leuk om naar te kijken. En wat heb je een tof pakket gekregen! Je eerste kaart is goed geslaagd. Je achtergrond vind ik supergaaf, zo tot de helft. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poehhh mooi pakketje, en ook wat je er mee maakt!! Natuurlijk hop ik zo over naar Mariken, veel te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk pakketje en je kaart is gaaf! Mooi dat je de achtergrond niet helemaal hebt 'gekleurd'. De bloem valt zo lekker op en de tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mariken heeft je weer goed verwend. Weer mooie spulletjes om mee te "spelen". Je bloem is zeker een blikvanger. Mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!! Zo'n tof pakket, daar weet jij wel raad mee....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!!
    Wat gaaf deze kaart, spat van het scherm af...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is inderdaad geen moeilijke challenge met dit pakketje. Heel mooi gedaan. Prachtig achtergrondje wat je gebruikt hebt. Heb je de letters zelf geschreven? (zeker een cursus handlettering gehad!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom overal die spam tegen van hierboven, raar.
    Die stempels zijn een uitdaging vind ik :) Goed gelukt, een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen