dinsdag 9 juli 2019

Summer scrap swap 6 #1

Mariken geniet al heerlijk van haar vakantie op Tenerife en wij vertrekken donderdag richting Canada. Een soort van op de valreep is hier dan ons eerste kaartje met het summer scrap swappakket 2019. Eén kaartje, daarna houden we een soort van summerbreak en pikken we op 13 augustus de draad weer op. Aan mij deze keer de schone taak om het pakket samen te stellen. Ik vond het een lastige, vooral ook omdat Mariken al zo ontzettend veel spullen heeft. Na heel wat uurtjes zoeken en speuren op internet (en vooral ook twijfelen, daar ben ik namelijk erg goed in, hihi) heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en wat spulletjes gekocht.
Deze eerste keer was de opdracht redelijk eenvoudig: gebruik één van de 'Art by Marlene' teksten van Studio Light. Ik moet eerlijk bekennen dat ik schrok toen ik de stempels binnenkreeg. Zo onwijs groot zijn ze. Nou ja, we zullen het ermee moeten doen. Uitdaginkje ;-) 
Ik wens jullie allemaal een heerlijke zomer(vakantie) toe!
Half augustus ben ik weer terug.

15 opmerkingen:

  1. Wel een coole kaart. Lijkt wel een muur met graffiti! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote teksten in de hoofdrol: dan heb je verder niet veel meer nodig op je kaartje, moet je maar denken ;)
    Grappig dat jullie precies dezelfde tekst hebben gekozen. Je kaartje is mooi geworden met die subtiele, witte bloemen.
    Veel plezier in Canada!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grote teksten...en ook heel stoer! Geweldig pakket, wat heb je me verwend! Vanuit mn bedje kijk ik naar jouw kaartje, supermooi! Toffe achtergrond, en die tekst...zó waar, xxx En we hebben dezelfde gebruikt, leuk! Liefs, en een fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze teksten zijn voor jullie allebei en nieuwe uitdaging en dat doen jullie graag, mooi met die witte bloemen erbij. Fijne tijd in Canada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist gaaf, die grote tekst! Ik vind je kaartje erg leuk! Je pakketje ook trouwens, kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk kiezen is maar hier weten jullie allebei wel raad mee :-) Heel fijne vakantie, wat een fijn vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben allebei de knotsgrote tekst supergaaf verwerkt. Toevallig heb ik ze vandaag in het echt gezien. Tof hoor om zo'n pakketje uit te mogen zoeken c.q. ontvangen.
    Fijne vakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met mooie kleuren. En de grote tekst doet het er goed bij.
    Geniet van Canada. Staat ook nog op ons lijstje maar dit jaar wordt het IJsland.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is het helemaal gelukt met dat pakket van jou! Hoe cool zijn deze grote teksten!! Ze passen ook bij allebei jullie stijl dat blijkt wel weer uit de kaartjes die jullie gemaakt hebben. Helemaal top. En Canada... wat gaaf! Die staat ook nog op mijn lijstje. Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, die kaart. En ook heel tof om te zien wat jullie allebei met hetzelfde materiaal gemaakt hebben. Fijne vakantie!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi pakket! Ook je kaartje is mooi, heel mooie kleuren ook!
    Grote tekst ja, maar wel een mooie toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje heb je voor jullie zomerswap gemaakt Ellen...Ik wens je een hele mooie vakantie naar Canada...geniet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Canada! Geweldig, die reizen die jullie maken. Geniet er van. Je pakketje voor Mariken is erg leuk en die stempels zijn ontzettend handig voor snelle kaarten. Mooie achtergrond, tekst erop en klaar. Tot half augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf pakket en mooi, stoer kaartje!
    Veel plezier op vakantie, geniet van Canada!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te lezen dat ik niet de enige twijfelkont ben :) kan me voorstellen dat het lastig was, las bij Mariken dat dit al het zesde jaar op rij is!! Maar je hebt er weer een heel leuk pakketje van gemaakt. De teksten kun je idd een kaart mee vullen, ben je gauw klaar haha :) Hoewel? Maar ik vind het erg leuk hoe je het verwerkt op deze mooie achtergrond. Fijne vakantie, Canada? Geweldig!

      Verwijderen
  14. veel plezier in Canada. Kan je misschien nog wel wat ideetjes opdoen !

    BeantwoordenVerwijderen