woensdag 3 juli 2019

Hugs

Met een Anneke-achtergrondje heb ik dit hugs-kaartje gemaakt. Ook deze is voor Mariken, voor bij het nieuwe swappaket dat ik gisteren bij haar in de brievenbus heb gedaan. Jazeker, we gaan weer verder swappen! Volgende week komt ons eerste kaartje, dan even een zomerbreak en daarna gaan we weer verder.
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik de laatste tijd wel erg weinig tot bloggen kom. Ik maak niet zo veel en reageren doe ik ook nauwelijks. Zou het met de warmte te maken hebben? Misschien ben ik daardoor wel een beetje lam geslagen, hihi. Maar ik vind het nog steeds superleuk om jullie reacties te lezen. Echt! Heel veel dank daarvoor dus :-)

14 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Ellen, leuk gemaakt! Bij ons stond het bloggen ook even op een laag pitje, we moeten er ook echt weer in komen na ons weekje vakantie.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke achtergrond, Ellen. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Tis stil in blogland hoor! Ik merk het ook!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje! Ben weer benieuwd naar jullie swapkaartjes.
    Ik ga gewoon door met kaartjes maken. Voornamelijk kerstkaartjes. Misschien dat dat helpt bij het warme weer. Ik merk wel dat het stiller is in blogland.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje, wat een mooie achtergrond! In de brievenbus gestopt?? Ik denk je geeft dat even gezellig binnen af, meteen even bij kletsen ;-) Ik reageer en blog ook minder, maar dan meer door de klachten met mijn nek/arm.... Ben al benieuwd wat je allemaal hebt uitgezocht voor jullie nieuwe swap-seizoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart, kleurrijk en stoer!
    En gezellig dat jullie gewoon doorgaan met de swaps, geeft ons weer veel kijkplezier = win-win.
    Ik blog wel om mijn eigen creaties te laten zien, maar reageren lukt niet altijd. Maar als jij het echt zó leuk vindt... ;)
    grtz Colein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige achtergrond e superlief kaartje !
    Hier is het ook wat stilletjes op blog en knutselgebied. Dat komt vanzelf wel weer zeker ?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, gaaf die grote letters op de mooie achtergrond. En als je lang blogt verzamel je en stelletje diehards om je heen, die wel blijven komen, ook al las je zelf een pauze in....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het mooie zit hem in de eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zeg, alweer een supergaaf kaartje voor mij, en een geweldig Swap pakket! Met alles ben ik zo blij!! Ja, ik ook, ik blog ook echt even minder. Maar, het blijft leuk!!! Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk deze papieren knuffel! Mariken is er ook blij mee lees ik hier boven. Ik had heel veel knutselplannen deze vakantie maar ben zooooo lui! Heb al heel veel boeken uitgelezen in de tuin en wijntjes gedronken.. weinig kaarten gemaakt en geblogd. Komende week moet ik weer aan het werk, dan heb ik vast spijt dat ik zo weinig heb gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje Ellen zal Mariken zeker ook leuk vinden..ben benieuwd naar jullie volgende swap creaties...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht al dat ik de achtergrond herkende :)
    Super hoe je er met de grote letters je eigen stijl van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen