vrijdag 30 augustus 2019

Summer scrap swap 6 #2

Dat is lang geleden! Door de vakantie, het overlijden van mijn schoonvader en een nieuwe baan heb ik al heel lang geen berichtje meer geplaatst. Maar nu is het toch hoog tijd voor een summer swap blogpost van Mariken en mij. Onze tweede zomerse opdracht pas, want ja we lopen achter. Maar dat komt goed. Vanaf nu gaat het tempo erop. Volgende week al komen we met nummer drie. Washi tape, daar draait het deze keer om. Dat moet gebruikt worden. Kijk je mee bij Mariken om te zien welke tapejes zij gebruikt heeft?

17 opmerkingen:

  1. Een gekke periode voor je geweest, maar daar ben je weer met een heel tof kaartje.
    Kom maar op met de rest.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om er samen weer te zijn, met onze SSS#2! Wat zijn die washi-tapejes gaaf zeg! Jouw kaartje is een mooierd, toffe kleuren en veel tapejes! Love it! Nog ff en dan weekend! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een rare periode heb je achter de rug. gecondoleerd met het verlies in je familie. Hopelijk geeft de nieuwe baan je wat afleiding en komt er terug een beetje rust. blij terug kaartjes van je te zien.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent het maken van hele mooie kaartjes gelukkig niet verleerd :) Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heftige tijd lees ik...gecondoleerd met dit verlies en nog sterkte gewenst!
    Mooi kaartje hoor en heel apart!
    Succes met je nieuwe baan!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow,mooi en heel speciaal ! Fijn dat je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je er weer bent, Ellen. Veel meegemaakt, vakantieperiode en alles laten bezinken. Heb je weer een andere baan? Of is dit de baan die je vorig jaar startte.
    In ieder geval... mooie kaart maakte je met dit achtergrondje en de tapejes! Leuk dat jullie nog steeds swappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vervelende periode heb je achter de rug, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en sterkte toegewenst. Hopelijk heb je wel een beetje kunnen genieten van je vakantie.
    Je bent weer terug met gelijk een super leuk kaartje, mooi tapejes heb je gebruikt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jhee wat een kunstwerk is dit Ellen! Zo te zien ben je je mojo niet kwijtgeraakt. Gecondoleerd met je schoonvader, ik wist niet dat hij onlangs overleden was. Zo te lezen heb je niet het gemakkelijkste jaar achter de rug. Hopelijk heb je nu na de zomer wel weer zin en energie voor het nieuwe schooljaar. Succes en ik kijk uit naar je volgende swap-creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wat een roerige periode... Maar je bent het fröbelen niet verleerd, mooie kaart is het geworden met de tapejes!
    Hopelijk ga je een mooie tijd tegemoet, zowel privé als op je nieuwe school.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen,
    dat is inderdaad en tijd geleden en ik miste je wel. Is de reis naar Canada wel doorgegaan? Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Dat kan er behoorlijk in hakken. EN ook een nieuwe school? Hopelijk ga je het daar heel erg naar je zin krijgen. Ook weer VMBO?
    Je kaart is erg leuk! Doet me aan een schilder denken, maar ik wet even niet wie. Kandinsky, misschien? Of een tijdgenoot.
    Ik hoop snel weer wat van je te lezen.
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel wat gebeurd in korte tijd ! Gecondoleerd !
    Succes met de nieuwe baan , en knutsel ze!
    Deze kaart is super gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had je al een poosje gemist.
    Wat een hectische, nare tijd is dat geweest.
    Ik hooo dat je je draai in je nieuwe baan weer zult vinden.

    Prachtige kaart, ik vind het gewoon kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Begrijpelijk dat je even weinig blogt in een periode waarin er zoveel speelt. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader.
    Je kaartje is een beetje anders dan ik van je gewend ben, maar heel mooi, hoor! Ik zit een beetje te kijken hoe je dat stukje met het gezicht hebt gedaan, maar dat kan ik nog niet ontdekken;)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is voor jou wel een heftige tijd geweest. Nog gecondoleerd met je schoonvader. Gefeliciteerd ook met je nieuwe baan, veel succes gewenst! Je kaart vind ik prachtig. Hele mooie kleuren en een heel leuke manier om de washitape erop te verwerken.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welcome back :) En poehhh dat klinkt als een turbulente periode, gecondoleerd nog met het verlies van je schoonvader. En dan je kaart: Ik vind hem geweldiggg!! Prachtig van kleur en het ontwerp is echt heel tof. Is het gezicht ook een washi tapje?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht onlangs nog dat het al een tijdje was dat ik een berichtje zag van jou.
    Mijn deelneming met het iverlijden van je schoonpa.
    En een nieuze job, succes, hooelijk vind he snel je draai en hopelijk bevalt het goed. Nog in het onderwijs?
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen