maandag 15 april 2019

Mix & match #32

Welkom bij een  mix & match berichtje nieuwe stijl! We hebben ons concept veranderd. Geen maandelijkse pakketjes meer die we om de beurt naar elkaar sturen, maar een maandelijkse schets. Iedere maand zoekt één van ons een schets uit en daar maken we dan alle vijf, gewoon met onze eigen spullen, een kaartje mee. Schets nummer één komt bij San vandaan, eentje van Mojo Monday.
Ik heb er een zomers kaartje van gemaakt! Afgelopen weekend in Wenen was het ontzettend gezellig, maar wel wat aan de frisse kant (gelukkig wel droog). Eigenlijk veel te koud voor deze tijd van het jaar. Ik ben meer van de zon. Vandaar dat ie hier volop 'schijnt'. Zon, ruitje, tekst... love it!
Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat de anderen gemaakt hebben. Kijk je mee?

10 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan. Jammer dat het zo koud was in Wenen. Hier was het niet veel beter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een kaartje voor komende week, veel zon! Het is een leukerd, lekker vrolijk! Hier ook best koud geweest, in Wenen dus ook! Maar jullie hebben vast ontzettend genoten! Fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word hier vrolijk van, gezellig dat stralende zonnetje! Kan het mij voorstellen, wij hebben dat eens gehad in Berlijn in november. Niet zo'n goed idee qua weer hahaha. Maar jullie hebben vast evengoed genoten, lekker zo'n weekendje eruit! Fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi😍😍.

    Nou hè, berekoud vond ik het.
    Gelukkig ziet het er de komende dagen veel beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is de perfecte voorbereiding voor deze week - nu zouden we wél zon en warmte krijgen...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, lekker dat zonnetje!! Ik heb er vanmiddag even van mogen genieten en het paasweekend schijnt ook weer heerlijk te worden. Met dit kaartje kom ik vast in de stemming.. gaaf ook die grote tekststans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De schnaps, schnaps und nog mehr schnaps maakte jullie vast warm ;-) Het is een supervrolijk en leuk kaartje, ik word er net zo blij van als van het echte zonnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen