vrijdag 12 april 2019

Have a lovely day

Dit is het resultaat van een avondje bij Mariken. Das wel te zien ook. Volgens Joost is het een echt 'Mariken-kaartje' ;-) En dat is het natuurlijk ook, want ik heb gewoon geprobeerd na te doen wat zij doet. Onder het genot van een lekkere latte zijn we volop aan het kliederen geweest met verfjes, stencils, krijtjes en stempels. Ondertussen natuurlijk ook weer even bijgekletst. Oefening baart kunst en das ook de bedoeling. Oefenen voor onze spring scrap swap in mixed media stijl.
Dit kaartje met bijtjes heb ik naar Lenie gestuurd. Zij is mijn tante en viert zondag haar negentigste verjaardag! Joost en ik kunnen daar jammer genoeg niet bij zijn, want we zitten in Wenen. Op bezoek bij Bob en Suzi, dus echt klagen doe ik niet, hihi. Voor nu, have a lovely day!

10 opmerkingen:

  1. Ee Ellenkaart à la Mariken...
    Heel mooi!
    Geniet van jullie weekendje Wenen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje in de stijl van Mariken, erg gaaf!
    Geniet van jullie weekendje in Wenen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die insecten zijn zó leuk, ook op jouw Marikenkaart. Toch weer eigen kleuren gebruikt. Veel plezier in Wenen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaa, daar ben ik! Toevallig zijn we allebei aan de insecten vandaag, zo hip! Jouw kaartje is geweldig, I like it! Fijn weekend, geniet met volle teugen daar! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk en lekker felle kleurtjes heb je gebruikt, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joost heeft wel een beetje gelijk.. het is niet echt een Ellen kaartje maar af en toe moet je ook even uit je comfort zone om het daarna weer in je eigen stijl toe te passen. Dat vind ik juist zo gaaf aan jouw werk, het is altijd onmiskenbaar een Ellen! Heerlijk Wenen, geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is dan misschien niet meteen jou stijl, maar toch is het heel leuk om je hierin verder te gaan ontwikkelen!
    Ik vind het een prachtig kaartje.
    Veel plezier in Wenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt gaaf!! Heel mooi gemaakt. EN als je het vaker doet ontwikkel je ook een eigen stijl... dus lekker door experimenteren.
    Geniet in Wenen! Wel jammer dat ik je niet zie, maar Mariken zal wel vertellen of het mee- of tegenviel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo samen kliederen en ook al is het jouw stijl niet echt, toch wel heel gaaf hoor! Veel plezier in Wenen, wij gaan richting Malaga.

    BeantwoordenVerwijderen