maandag 3 september 2018

Crazy for CAS #9 - Pinterest inspired

De zomer is nu echt voorbij en onze blogpauze bij Crazy for CAS ook. Deze maand weer een verse challenge. Om een beetje in te komen maken we het niet te moeilijk deze keer. Je haalt gewoon je inspiratie van Pinterest! Maar dan willen we natuurlijk wel even zien wat en wie je geïnspireerd heeft. Dus laat het kaartje zien, noem de naam van de maker en de naam van het blog.
Ik heb een kaartje gebruikt van Lisa Adessa. Gebruikt, gebruikt... zeg maar rustig gelift ;-) Voor de kleurtjes heb ik washi-tape gebruikt. Lisa deed dat met designpapier. Haar blog heet I'm in Haven. Neem daar gerust eens een kijkje, er is namelijk veel moois te zien. Zin gekregen om mee te doen? Hartstikke leuk! Kom dan eerst nog even langs op ons blog om te zien wat de andere DT-leden gemaakt hebben.
Pinterest inspired: I'm in Haven - Lisa Adessa

16 opmerkingen:

  1. Gaaf!
    Gelift, maar toch zie ik een hele mooie eigen inbreng! Werk ze, en tot gauw! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor. Het intrigeerde me hoe je de regenboog kleuren zo mooi kreeg. Bij Lisa vond ik het antwoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, leuk om dit met tape te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart om te case-en! En nog mooier door de patroontjes in de kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!! De letters springen er echt uit tegen het zwart, en gaaf zo met de washitape!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi !!!!!!
    En ik ken Lisa wel , volg haar al heel wat jaren.
    Leuke challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ellen! Leuke challenge! Als ik terug ben uit Andalusië ga ik misschien wel een poging doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ellen,

    Wat een vrolijke verjaardagskaart! Leuk die kleurtjes nu het al zo vroeg donker wordt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave lift, erg tof!
    En wat een leuke challenge, al moet ik oppassen dat ik niet uuuuuren zit te snuffelen op Pinterest, hihi
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge! Pinterest barst van de inspiratie dus dat wordt nog lastig kiezen. Je 'gelifte' kaartje is helemaal leuk, ik snap wel dat je deze gekozen hebt, hij past perfect bij je stijl. En knap dat jullie de Bossche bollen hebben laten staan dit weekend, ons is het niet gelukt... (maar wel de knipvellen laten liggen, dat dan wel weer wel hi hi)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! En super dat jou lift met tape is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je had gezegd dat het uit jouw brein ontsproten was had ik het ook geloofd. Supermooi kaartje!
    Ik ga natuurlijk meedoen, hoewel ik nooit op Pinterest kijk voor inspiratie. Eens moet de eerste keer zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kaart Ellen!
    Leuk idee die washi tape :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het kaartje is geweldig mooi. Love it! Helemaal de regenboogkleuren...jammie..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk. Ik ken haar blog ook en had meteen de gelijkenis gezien !

    BeantwoordenVerwijderen