woensdag 15 november 2017

Mix & match #18

Al vier dagen op rij een kaartje op mijn blog. Vandaag een Mix & Match berichtje. Dat betekent niet alleen bij mij een kaartje, maar ook bij de rest van team M&M. Bij Inge, San, Inge Blom en Mariken. Het pakketje van deze maand is door Mariken verzorgd en is gezellig in kerstsfeer. Kijk maar eens.
Deze gave spulletjes leveren meteen mijn eerste kerstkaartje van dit jaar op. Eentje moet de eerste zijn en hopelijk gaan er nu ik een beetje in de stemming ben gekomen nog meer volgen. Wat zou de rest gemaakt hebben? Net zou nieuwsgierig als ik? Hier zijn de linkjes naar Inge, San, Inge Blom en Mariken. Bedankt weer voor het langskomen en de leuke reacties!
 

14 opmerkingen:

  1. Je eerste kerstkaart is een feit, en meteen een topper! Strak en gaaf, helemaal jouw stijl!! Fijne vrije dag!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kerstkaart met je M&M-pakketje, leuk met het labeltje met die net-niet-uitgestanste kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart Ellen! Vind de boom stans in de tag ook erg leuk. Nou je bent nu op weg op naar de -tig kertskaarten die nog gemaakt moeten worden hahaha ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, wat een toffe kerstboom en leuk om het ruitjesmotief terug te zien!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte met dit mooie pakket meteen een heel mooie kerstkaart! Echt tof, laat de volgende maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof kaartje heb je gemaakt met het leuke pakketje. Goed gelukt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof kaartje! Ik heb het labeltje ook, maar nog niet gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt Ellen kaartje! Leuk hoe je die tag hebt gemaakt met de kerstboomstans. Ben benieuwd hoeveel kerstkaartjes er volgen��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Ellen! Als je eenmaal begint heb je misschien zo de smaak te pakken om kerstkaartjes te maken. De stans heb ik ook en nog niet gebruikt, gaat binnenkort gebeuren.
    Mooi pakketje heb je weer gekregen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een top pakketje van Mariken en wat is jouw kaartje met dat pakket leuk geworden!! Erg leuk met de gestanste boom en de ruitjes achtergrond.... een goed begin!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ellen,

    Leuk hoe je al die snijmallen verwerkt en hoe alles bij jou en Mariken terug komt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Ellen om zo'n leuk pakketje te mogen ontvangen en er een prachtig kaartje mee te maken. Ik moet nog bij Mariken gaan kijken. Je eerste kerstkaartje is nu klaar....er zullen er snel meer volgen.....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk pakket van Mariken, en je kaart is ook een topper! De derde kerstkaart die ik zie, maar allemaal heel verschillend. Ik ga snel ook even bij Inge kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. met dit leuk pakketje heb je weer een schitterend kerstkaartje genaakt Ellen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen