zondag 19 november 2017

Autumn scrap swap 4 #3

Hello friend, good morning op deze autumn scrap swap zondag! Mariken en ik zijn er vandaag met ons derde kaartje. Gezellig dat je komt kijken. Mariken heeft bedacht dat we sequins of cleardrops op onze kaart moeten gebruiken. Oei... ik ben nooit zo van de 'versierselsen', maar deze cleardrops zijn toch wel heel erg leuk. Vooral omdat ze clear zijn, hihi.  Daardoor vallen ze niet zo ontzettend op.
Ga je mee bij Mariken kijken? Uiteraard ben ik heel nieuwsgierig wat zij gemaakt heeft. Fijne dag!

19 opmerkingen:

  1. Een leuke geslaagde kaart, leuke kleurencombi
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is dit! Leuk, die ballen en bloemen zo! En, ideaal, die cleardrops hè?! Fijne dag, jullie hebben aardig weer!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Ellen.
    Leuk gedaan met de cleardops.
    Wij gaan zo nog een klein rondje wandelen....ik was niet zo lekker deze week....dus even rustig aan doen.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om te zien hoe ieder zijn eigen stijl heeft. Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart! Leuk die cleardrops, mooi ‘onzichtbaar’ detail ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf geheel en die drops vallen inderdaad niet te veel op !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw,tof; ze springen meteen in het oog ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart! Mooi in zwart/wit en 1 andere kleur! Bijzondere stempels zijn het, echt tof! Ik ga nu gauw naar Mariken, veel te benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk! Mooie combinatie van kleuren en die cleardots zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaartje super gaaf! Mooi gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje weer Ellen ...prachtige kleuren combinatie en die cleardrop geven er een speels effect aan ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn idd een mooi detail op je kaart Ellen, gaaf die roze dots gecombineerd met de mooie zwarte stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellen, ik schaam me een beetje dat het zo lang geleden is dat ik hier nog eens langs kwam... ik heb nog wat bij te lezen maar ik ben wel fan van je kaartje, die cleardrops geven een leuk effect. Ik ga nog wat lezen ;-)
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof kaartje, leuk die druppeltjes erop!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje Ellen, leuk effect met die cleardrops!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Ellen.
    Die cleardrops zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf, de cleardrops zijn heel goed hierop!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze cleardrops passen overal bij. Ze doen zelfs jou clean and simple stijltje geen geweld aan. Prachtig kaartje weer (blijft een hele gave stempel!!)

    BeantwoordenVerwijderen