woensdag 28 juni 2017

Kleurenkaartenteam: olijfgroen en okergeel

Olijfgroen en okergeel zijn deze maand de kleuren van het KKT van Martina. Een lastige combinatie vind ik het. Bij mij zijn het cactussen geworden. Ben  heel benieuwd wat iedereen met deze kleuren gemaakt heeft. Ik kom dus zeker een kijkje nemen. En natuurlijk alvast heel erg bedankt voor de reacties die jullie bij mij achterlaten. Die maken het KKT extra leuk!
Ook dit kaartje hoort weer bij een cadeautje. Gisteravond zijn we met de vakgroep Nederlands uit eten geweest. Eén van onze collega's gaat de vakgroep verlaten. Volgend jaar geeft ze alleen nog maar Engels. Echt jammer. Omdat we toch een klein beetje afscheid van haar moeten nemen wat 'lekkers' van Rituals gekocht (in een KKT-kleur ;-)) en dat samen met dit kaartje ingepakt.
 

35 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje voor Liesbeth, met een heerlijke inhoud in het pakketje! Dat vond ze zeker erg leuk! Was het etentje gezellig?
    Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent wel een superfan van het Kleuren(kaarten)team als je zelfs je cadeautjes op de kleuren afstemt... Supertoffe kaart!
    Fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke kaart, kleuren perfect voor het KKT! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje met een perfect erop afgestemd kadootje.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met leuk pakket met dezelfde kleuren.
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met die cactussen, een mooi kadootje
    om weg te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, zijn alle vakgroepen uit eten geweest gisteren? ;-) Top cadeautje voor Liesbeth, dat zal ze vast gewaardeerd hebben! Cactussen zijn prima in deze kleurencombi, erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je goed gekozen met de cactussen en het streepjes papier.
    Ik vond het ook een moeilijke. Ik denk dat de volgende opdracht nog pittiger gaat zijn.
    Gezellig zo' n etentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet de nieuwe combi nog niet, maar ik heb gewoon zo' n gevoel!
    Ik ga al uitkijken naar okergele dingen. Wie weet heb ik toch nog ergens een papiertje liggen....
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch wel leuk als het cadeautje ook in deze kleur is, gaaf kaartje Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die cactuskaart Mariken. Gaaf gedaan. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk !
    Mooie combi met de rituals!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk bedacht ik vind de producten ook heerlijk .

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met die cactussen. En inderdaad het cadeautje past er goed bij! Mooie gift om te geven. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje met de cactussen Ellen!
    Leuk om aan een cadeautje te hangen.
    Groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat grappig Ellen dat jij ook cactussen hebt gebruikt. Daar heb ik nu niet aan gedacht. Je kaartje is heel leuk geworden, geslaagd.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart, Ellen....en met de Rituals in de goede kleuren is het nog een gaaf cadeautje geworden ook!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahaha, ook bij jou cactussen op het menu, grappig ! mooi gedaan, leuk resultaat
    blij met je deelname alweer,
    op naar de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een topkaartje met die leuke cactussen ! Geweldig dat zelfs je kadootje in de KKT kleuren is ! Rituals is altijd zo heerlijk ! Daar zal ze vast erg blij mee geweest zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supertof kaartje!
    Leuk met de cactussen, en dan ook nog een perfect cadeautje erbij.
    Helemaal leuk om zo te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heb ook net zo'n rituals-cadeautje mogen ontvangen, maar helaas zat er niet zo'n mooi kaartje bij als dat van jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf kaartje met lastige tinten, maar hier erg leuk! Mooi staat het bij het Rituals setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Grappig dat ik bij iedereen lees dat kleuren wel lastig zijn maar dat ik de mooiste kaarten voorbij zie komen! Hier bij jou ook weer, super!!(en slim hoor om een Rituals geurtje in KKT-kleur uit te zoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk kaartje, ook al vond je de combi lastig.
    mooie cactusjes en de achtergrond vind ik heel geslaagd.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou met deze kleuren niet uit de voeten kunnen; ik vind het een moeilijke combi. Wel perfect voor de cactussen en met het mooie papier erbij oogt het fris en modern. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart voor een gaaf kadootje Ellen. Ik ben gek op Rituals producten ..gezellig een etentje met je collega's ...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Ellen,

    Ha, daar zijn die cactussen weer! Super leuke kaart maakte je... Helemaal geslaagd, ondanks de moeilijke kleurencombinatie... De nieuwe Catjes liggen al zo lang klaar in mijn kast en heb nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk met de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het gave kleuren :). De cactussen passen hier heel goed bij. Mooi setje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel gaaf kaartje! Ik moet meteen aan de vensterbank van de logeerkamer denken. Daar staan nu drie potten met cactussen, hihihi.
    Ja, soms is het erg jammer als een collega afscheid neemt (soms ook niet)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zeker een lastige kleurencombinatie, maar je kaartje is helemaal gelukt! Leuk die cactussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb deze keer niet mee gedaan, ook omdat ik wist dat ik geen tijd zou hebben te reageren bij iedereen. Jij hebt een leuke combi van cadeau en kaart gemaakt, dat is super om te krijgen! Tof met de cactussen Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke kaart, ook al van die gave cactusjes!
    En je cadeau in bijpassende kleur :-)
    Geweldig geheel. Jammer dat je collega uit de vakgroep gaat.
    Ik ben wat later dan gebruikelijk, had even zeer beperkt internettoegang!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wah die cactussen, ze zijn helemaal hot. en je ziet ze steeds meer. Erg mooi in de gevraagde kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen