zondag 29 oktober 2023

Summer scrap swap 10

In 2014 zijn Mariken en ik begonnen met onze swaps. Kijk hier maar. Door allerlei omstandigheden was er na onze summer scrap swap nummer 9 de klad in gekomen. Zo gaat dat soms. Maar onze swap zo maar dood laten bloeden, dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen. Daarom toch nog maar een soort van eindpakket gemaakt. En dat was meteen een jubileumeditie: summer scrap swap 10. Alle afzonderlijke kaartjes hebben we al op instagram laten zien. Maar hier op mijn blog toch ook nog even een overzichtje van de vijf opdrachten én van het pakket.
opdracht 1: Maak een zomerse kaart.

opdracht 2: Gebruik de stansjes.

opdracht 3: Gebruik één van de grote teksten.

opdracht 4: Laat je inspireren door de kleuren van de zakjes.

opdracht 5: Alles mag.

En dit was het summer scrap swap pakket nummer 10, onze jubileumeditie!




5 opmerkingen:

  1. Leuk, zo'n overzichtje! Lekker vrolijke kaarten. Stoppen jullie er nu mee? Of gaan jullie nog lekker verder mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit overzicht van de laatste summer scrap swap.
    Jammer dat het gaat stoppen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf overzicht van de kaartjes die je maakte met het pakket, ze zijn super. Aan alles komt een eind, druk met andere dingen en leuk om op terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi overzichtje, jij en Mariken maken mooie kaartjes
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellen , Was weer even geleden dat ik op je blog langs kwam . Maar man wat word ik vrolijk van jou leuke kaarten .
    Altijd een plezier om lang te komen en stuur een dikke kuntsel knuffel
    Groetjes,`Francisca

    BeantwoordenVerwijderen