dinsdag 1 september 2020

Summer scrap swap 7 #4


We mogen weer! Swappen én inpakken. Dit is summer scrap swap nummer vier met als opdracht: inpakken maar en natuurlijk een kaartje erbij. Hierboven zie je mijn kaartje en hieronder de inpakspulletjes uit het swap-pakket. Ik heb het vloeipapier gebruikt om een achtergrondje voor mijn kaart te maken. Natuurlijk ook één van de gave bloemen/distel stempels van Darkroom Door (verplicht in deze swap, maar bepaald geen straf ;-)) en een tekstje. 

En toen was het tijd om in te gaan pakken. Jippie!


Kijk je mee bij Mariken? Zij is ook zo'n inpakfan en ze zal er ongetwijfeld iets moois van gemaakt hebben. Nog één keer swappen en de zomer is al weer voorbij. Ernstig, ik hou zo van de zon en het mooie weer. En jullie?


8 opmerkingen:

  1. Geweldig tof ingepakt, met passend kaartje! Dit is met recht goed gematcht! En ja zeg, we gaan richting herfst. Als het dan maar met de zon erbij is! Morgen wel, dat komt goed uit! 💛💛💛

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig bijpassend kaartje! Heel mooi in geel! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi! Super zoals de kaart en het inpakpapier met elkaar matchen. Weer een geslaagde uitdaging.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super uit, heel professioneel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat ziet er heel leuk uit! Mooie match, toffe combi dat zwart/wit met geel. Ligt toevallig hier ook (weer) op tafel ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig geheel! Alles op elkaar afgestemd. Zo gaaf. Dat okergeel is een heel mooie kleur met zwart en wit.
    Ja, ik houd ook erg van de zon, maar niet van hoge temperaturen (>25 graden). Of het nu herfst is of winter, als de zon schijnt is het super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeft u een misverstand met uw geliefde dat heeft geleid tot het uiteenvallen en u heeft geprobeerd zich met hem of zij te verzoenen, maar hij / zij geeft u geen positieve reactie en u voelt dat er iets niet goed gaat in uw relatie en u hebt een snelle oplossing nodig , neem vandaag contact op met dr. Ajayi en zorg ervoor dat je liefdesleven voor het beste terugkomt met je ex, dr. Ajayi heeft me geholpen om de vrede in mijn huis te herstellen omdat mijn man me 9 maanden heeft verlaten en met een andere vrouw heeft gewoond en nooit wilde kom terug naar huis maar met de hulp van de spreukgooier Dr. Ajayi kwam hij na 3 dagen terug naar huis nadat een krachtige herstelbetovering was gedaan door Dr. Ajayi. Dus als je een snelle oplossing nodig hebt in je relatie of huwelijk met de hulp van een spreukmaker, neem dan nu contact op met Dr Ajayi via e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber / Whatsapp:
    +2347084887094

    Hij kan ook de volgende spreuk hieronder uitvoeren
    1. Loterij-spreuk
    2 Veel geluksspreuk
    3. Spell om de zaak voor de rechtbank te winnen
    4. zwangerschapsspreuk
    enzovoort..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ervoor gekozen om heer Bubuza te bedanken omdat hij als een God op aarde is. Hij loste mijn relatieproblemen gemakkelijk op, voorheen werkte mijn relatie niet, mijn vriend was een cheat en ik probeerde al het mogelijke om dingen tussen ons te laten werken, al mijn inspanningen waren tevergeefs, ik stond op het punt de relatie te beëindigen toen een vriend me vertelde over de wonderbaarlijke spreuk van heer Bubuza. Ik nam contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Ik deed wat hij me had opgedragen en mijn vriend hield op met vals spelen. Lord Bubuza-spreuk werkte binnen 12 tot 16 uur en vandaag zijn we rolmodellen voor de meeste mensen in onze buurt vanwege hoe lief en zorgzaam mijn vriend nu is. Heb je hulp nodig? Neem vandaag nog contact op met heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen