donderdag 13 augustus 2020

Stempel op reis #15

Met wat vertraging is hier dan eindelijk mijn stempel-op-reis berichtje dat afgelopen zondag op mijn blog had moeten verschijnen! Dat ging 'm even niet worden. Net terug van drie weken Frankrijk vielen we hier in de hitte. En toen bleek blogger ook ineens helemaal anders. Veel te warm om achter de computer te zitten om dingen uit te vogelen. Die dag mijn kaartjes dan ook maar op insta gezet en (nog) niet hier. Nu is het donderdagavond en gelukkig wat koeler. Tijd om mijn kaartjes als nog te laten zien. En om te vertellen dat we een nieuwe reiziger hebben die met ons mee stempelt: Daniëlle! Nu zijn we weer met z'n vijven, echt superleuk!


Mocht je de kaarten van de anderen nog niet gezien hebben, je vindt ze hier:

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempelset Ellen....je hebt er lieve kaartjes mee gemaakt....meer heeft het niet nodig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, dat kan gebeuren. Ik miste je al tijdens het hoppen.
    Lekker gehad? Overal redelijk rustig in Frankrijk, denk ik. EN nu wel gezond blijven!
    Je kaartjes zijn alle drie erg leuk! Het is een superleuk set!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,

    Kusje terug! Leuke serie maakte je!!

    Ja, die blogger toch... allemaal wat wennen hé!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ik dacht al: ik heb je toffe kaartjes toch al gezien?! Maar dat klopt dus, via Insta. Erg leuke serie is het geworden!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend schattige kaartjes! Heel lief! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief stelletje op de leuke kaartjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje vertraging hoort bij reizen, toch? Met die hitte moet je je vooral niet al te druk maken! Ik zag je kaartjes al op Insta en vind ze super leuk! Vandaag vond ik echt een fijne dag, dit is een beetje meer mijn temperatuur..... geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaartjes passen perfect bij jou. Helemaal jouw stijl. En zooooo leuk! Gelukkig is het nu wat koeler. Kun je mooi nog wat knutselen in de laatste week van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat zijn ze leuk< een van onze meiden is dol op panda's dus deze spreken me enorm aan ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo vrienden, dit is mijn getuigenis. We zijn 5 jaar getrouwd en 9 jaar samen. We waren 4 maanden gescheiden. Hij wil eruit en is niet bereid om ons huwelijk te redden. We zijn een geweldig stel geweest (ik geloofde dit tenminste) en maken zelden ruzie. Maanden voordat hij het huis verliet, was hij zo inactief en sliep hij veel. Ik realiseerde me dat hij een emotionele affaire had met iemand en hij bevestigde dat hij zich tot haar aangetrokken voelde. Toen zei hij dat hij niet meer verliefd op me is en niet bij me kan wonen. Ik heb maandenlang gesmeekt, gehuild, enzovoort. Ik had zo veel hulp nodig en ik wilde mijn man terug. Ik was op internet aan het surfen toen ik een getuigenis zag van een dame over hoe dr. Ajayi, de grote spreukster die vleesboompjes hielp genezen, en zij in staat was om zelf een kind te krijgen dat op zijn beurt de vrede in huis herstelde. ze laat zijn contactpersoon vallen en ik heb het gekopieerd, aanvankelijk was ik sceptisch over contact opnemen, maar ik heb echt een blijvende oplossing voor mijn probleem nodig, dus stuurde ik hem een ​​bericht waarin ik mijn situatie aan hem uitlegde, hij vertelde me dat ik er zeker van moest zijn dat mijn man zal komen terug naar mij als ik zou doen wat hij had opgedragen, ik deed alles wat hij me had opgedragen en op de vierde dag kreeg ik een verontschuldigende sms van hem waarin hij zei dat hij niet weet wat hem overkwam, die avond kwam hij terug naar huis en smeekte voor al zijn slechte daden en sindsdien zijn onze liefde en huwelijk sterker geweest. Ik wil speciaal de grote spreukmaker Dr. Ajayi bedanken voor zijn goede werk en voor het feit dat hij me weer gelukkig heeft gemaakt in het leven. Als u hetzelfde huwelijksprobleem ervaart of als u andere problemen heeft die u onder druk zetten, neem dan vandaag nog contact op met Dr Ajayi via e-mail: Drajayi1990@gmail.com of Whatsapp-nummer: +2347084887094. Hij is in staat om elke soort spreuk uit te voeren die je maar kunt bedenken, ik ben een levend getuigenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeft u een misverstand met uw geliefde dat heeft geleid tot het uiteenvallen en u heeft geprobeerd zich met hem of zij te verzoenen, maar hij / zij geeft u geen positieve reactie en u voelt dat er iets niet goed gaat in uw relatie en u hebt een snelle oplossing nodig , neem vandaag contact op met dr. Ajayi en zorg ervoor dat je liefdesleven voor het beste terugkomt met je ex, dr. Ajayi heeft me geholpen om de vrede in mijn huis te herstellen omdat mijn man me 9 maanden heeft verlaten en met een andere vrouw heeft gewoond en nooit wilde kom terug naar huis maar met de hulp van de spreukgooier Dr. Ajayi kwam hij na 3 dagen terug naar huis nadat een krachtige herstelbetovering was gedaan door Dr. Ajayi. Dus als je een snelle oplossing nodig hebt in je relatie of huwelijk met de hulp van een spreukmaker, neem dan nu contact op met Dr Ajayi via e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber / Whatsapp:
    +2347084887094

    Hij kan ook de volgende spreuk hieronder uitvoeren
    1. Loterij-spreuk
    2 Veel geluksspreuk
    3. Spell om de zaak voor de rechtbank te winnen
    4. zwangerschapsspreuk
    enzovoort..

    BeantwoordenVerwijderen