dinsdag 26 mei 2020

Spring scrap swap 6 #4

Goeiemorgen! Gezellig dat je langskomt. Precies op tijd voor het vierde swapberichtje van Mariken en mij ;-) Opdracht: maak een tag en gebruik het washi tape. Mijn tagje is voor mijn broer die vandaag jarig is. Dat ik heb gekozen voor de rozentapejes is niet zonder reden. Voor zijn verjaardag ben ik aan het borduren geweest. Frida Kahlo heb ik gemaakt. En aangezien zij bloemen in haar haar heeft, past dit er wel mooi bij. Ook nog een bijpassend kaartje gemaakt. Als je goed kijkt, zie je daar de tapejes aan de binnenkant zitten. Vanavond naar Den Haag om het cadeautje te brengen en nu eerst naar Mariken. Wat zou zij gemaakt hebben? Klik je mee?


13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Ellen! Nu ben ik wel reuze benieuwd naar dat borduurwerk.... Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en tag! Gefeliciteerd met je jarige broer! Hij zal blij zijn met deze mooie, zelfgemaakte post en borduursel! Geniet ervan, ff elkaar weer zien! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf geworden! Prachtige kleuren de washi tape! Gefeliciteerd met je broer, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En wat een gaaf washitape, past precies bij Frida Kahlo (heb zelf pas een digi van haar gekocht). Ben benieuwd naar je borduurwerk. Hoop dat je dat ook nog eens laat zien!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, bij Frida Kahlo denk ik aan zwarte wenkbrouwen en rozen dus dit past er helemaal bij. Maar wel in Ellen stijl.. Prachtig!!
    (Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar dat borduurwerk!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie tag en ook je kaartje is gaaf! Heel nieuwsgierig naar het borduurwerk, Frida Kahlo klinkt al goed...
    Proficiat en veel plezier bij je broer.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor een man kan dat toch best, bloemen?!
    Je gebruikte veel zwart, dat maakt het toch wat stoerder, het wordt echt 1 geheel zo.
    Borduren? Doe je dat ook?
    Heb je daar geen foto van, ik ben héél benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, dat is gewoon een verrassing te lezen dat je borduurt! Ik ben ook al zo benieuwd! Je tag is supermooi en de kaart ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, iedereen is benieuwd naar je borduurwerk. Ik kijk wat later op je blog en heb je borduursel al gezien op Insta. Super!! En wat past dit er leuk bij! Top setje zo. De pioenen waren echt geweldig, maar inderdaad waren.... Ze zijn uitgevallen inmiddels maar ik heb de foto's nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk tagje en kaartje. Mooi, die felle kleuren in combi met zwart-wit. En je borduursel is ook erg leuk. Ik kwam bij het opruimen een borduurwerk tegen dat ik 20 jaar geleden maakte. Het bracht leuke herinneringen naar boven. Steekje voor steekje je werk zien groeien. Echt leuk was dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat ziet Frida er geborduurd gaaf uit zeg! Had je daar een telpatroon van?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah.... ik kom nog even terug! Heel gaaf! Kan ook heel ontspannend zijn, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het borduurwerkje stond er eerst niet bij toch? Ik las in de reactie van Marjan dat het op je blog stond dus moest even terug scrollen... Het is prachtig! Heel herkenbaar Frida zonder al te veel details, helemaal in jouw straatje. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen