dinsdag 5 mei 2020

Spring scrap swap 6 #3

Het is weer swaptijd! Mariken en ik zijn deze keer allebei aan de slag gegaan met het quote stempel van Darkroom Door: If you never try you'll never know. Mooie tekst. Ik heb eerst een achtergrondje gemaakt met mijn gelli plate en de texture plate uit het pakket (klik). Vanwege de grijze kleur in mijn print heb ik de tekst ook in het grijs gestempeld.
Redt iedereen het nog een beetje qua thuisblijven en corona? Hier is de meivakantie voorbij en gaan morgen de (online) lessen weer van start. Ik ben de komende twee weken vooral bezig met het afnemen van mondelinge examens. Uiteraard vanwege de corona ook 'gewoon' via videobellen. Het is even niet anders. Voor vandaag een mooie dag. Bevrijdingsdag, dus de poster voor het raam en de vlag uit. Wij zijn er klaar voor! Jullie ook? Maar eerst natuurlijk even bij Mariken langs ;-)

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, toffe achtergrond met ja... een toffe tekst. Het wordt weer een prachtige en stralende dag, lekker naar buiten straks. Succes met alle examens en geniet van vandaag! Liefs xxx šŸ’›

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst. Beetje dezelfde strekking als die van Pippi Langkous: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan. Ik hou daar wel van!
    Succes met het afnemen van de examens. Zal wel raar zijn om dat via videobellen te doen.
    Wij starten maandag weer met lesgeven aan halve klassen. Nou ja....de andere collega's draaien met halve klassen. Mijn klas komt de ene week 2 en de andere week 3 dagen in zijn geheel naar school. Die 12 van mij opsplitsen was iets te veel van het goede.
    Succes met alles en een fijne dag vandaag.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tekst met een super mooie achtergrond! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie achtergrond, goed gedaan! Voor jullie is het inderdaad een grote aanpassing. Ik werk nog steeds gewoon op kantoor, met meer afstand, dat wel. Maar ben dus niet veel meer thuis dan anders. Behalve dan de etentjes, verjaardagen en dat soort dingen die we nu moeten missen. Maar ik denk maar, zolang we allemaal gezond blijven klaag ik niet.... fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hele mooie quote, past heel goed in deze tijd.
    Mooi dat je grijs gebruikt hebt om de tekst te stempelen, het is 1 geheel nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en tekst Ellen,

    Ik heb ook een gelli plate maar moet nog veel oefenen
    of ik ben te kritisch....

    Fijne dag verder en geniet van de zon

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Ellen je achtergrond...de tekst is al genoeg...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor onze vlag wappert al in het zonnetje! Wat een leuk kaartje met deze toffe tekst. Ik moest denken aan de beroemde Pippi Langkous uitspraak 'Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan!" Dat vind ik ook al zo een mooie!
    Succes met lesgeven weer. Fijn dat examens op deze manier toch door kunnen gaan. Onze Sverre moet praktijkexamen doen en heeft nog geen idee hoe dat georganiseerd gaat worden. Toch spannend allemaal voor die jongeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, wij vlaggen altijd. Eerst de corona vlag, toen de 4/5 mei vlag, vlag halfstok, vlag in top en morgen weer de corona vlag. We hebben wimpels, zelfs een rouw wimpel. Die heeft Peter gekocht toen zijn zus ernstig ziek was. Toen ze overleed hebben we die opgehangen, zodat de buurt weet dat er rouw is. En het mooie was dat er buren op bezoek kwamen om te vragen waarom de rouw wimpel aan de mast hing en dat was fijn. maar ja, we hebben ook fijne buren...
    De kaart is geweldig! Mooie achtergrond en een heel gave tekst!
    Succes weer met je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje met deze mooie quote! Succes weer met online lesgeven en het afnemen van examens. Hopelijk heb je vandaag lekker kunnen genieten van het heerlijke zonnetje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje met een prachtige quote! Leuk dat je twee randen wit gehouden hebt. Wij beginnen volgende week weer met halve klassen. Een hele organisatie, maar inmiddels hebben we het aardig op een rijtje. Ik zal blij zijn als alles weer een klein beetje 'normaler' wordt. Het thuisonderwijs is behoorlijk intensief, merk ik. Succes met de examens en het lesgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en stoer vind ik je kaart! Mooie quote! Succes weer met het lesgeven en afnemen van de examens, een drukke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je achtergrond is heel mooi en met die mooie tekststempel helemaal top!
    succes met het online afnemen van de examens, niet evident allemaal!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. knap zo'n grote tekststempel en het grijs is erg mooi op die achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige achtergrond, de mooie grote tekst komt hier super op uit Succes met de examens!

    BeantwoordenVerwijderen