dinsdag 14 januari 2020

Winter scrap swap 6 #1

Tijd voor een nieuwe scrap swap start! Mariken en ik laten vandaag ons eerste kaartje zien met de spullen uit het winter scrap swap pakket jaargang nummer zes. Aan mij de schone taak om het pakket samen te stellen. Eén ding had ik me voorgenomen: deze keer geen bloemen. En toen moest ik dus op zoek naar iets anders. Bovendien moest ik ook nog iets zien te vinden dat Mariken nog niet heeft. Een gezien haar voorraad stempels e.d. is dat bepaald geen sinecure. Maar... het is gelukt! Kijk maar.
Geen bloemen dus. Na lang zoeken is het een vogel geworden. En zowaar, zowel de set met de mooie naam 'Le coeur et l'oiseau' als de tekststempels 'Keep an open heart' had Mariken nog niet. Bingo! Voor de eerste opdracht moet de vogel in ieder geval gebruikt worden. Bij mij is dat gelukt. Bij Mariken ongetwijfeld ook. Ik ga gauw kijken hoe ze dat gedaan heeft. Leuk als je even mee klikt. En natuurlijk alvast heel erg bedankt als je een reactie achterlaat. Dat waardeer ik echt enorm.


16 opmerkingen:

  1. Die vogel van jou is een topper! Je idee, en je kaartje! Mooi, dat blauw en de witte birdie. Ben echt superblij met mn pakket, zeker weten een voltreffer! Liefs en werk ze, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat zwart-wit vogeltje met dat blauw. Leuk pakket! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan! Heel mooi het vogeltje op de prachtige blauwe achtergrond! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe set materialen, daar maken jullie vast heel wat toffe projectjes mee! Heel mooie kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zes jaar swappen al weer. Jullie houden het lang vol samen.
    Mooie materialen heb je gekocht. Deze vogel is echt gaaf. En je kaartje is top zo met de blauwe achtergrond en de witte vogel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig pakket heb je samengesteld en iets vinden dat Mariken nog niet heeft, is idd moeilijk. Je kaartje is prachtig geworden. Leuk om dat kroontje apart te plaatsen en niet op zijn koppie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf gedaan Ellen...mooi geheel zo, top! Die vogel is prachtig hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooi pakket samengesteld, en natuurlijk ook een super mooie kaart gemaakt.
    De vogel komt prachtig tot z'n recht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi pakket heb je samengesteld. Prachtig kaartje met dat blauw. In de close-up vielen de hartjes me pas op. Ze zijn echt subtiel;) En een kaartje zonder tekst is altijd handig: breed inzetbaar, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was dus echt een speurtocht naar de juiste stempels, maar je koos wel een enorm leuke.
    Jou creatie is enorm mooi, ik ga gauw even bij Mariken kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat toch leuk, ik ga er al bijna naar uitkijken, die swaps van jullie! Dit kaart is super. En je pakket...wat goed van je om eens geen bloemen te doen. Niet dat dat niet mooi is, maar je grijpt toch vaak terug op het vertrouwde. Zo wordt het een extra uitdaging. Ik zag dat je al een nieuwe post had geplaatst, maar deze zag ik tegen 12 uur gisteravond in mijn leeslijst en ik dacht: dat wordt morgenochtend de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gevonden deze set! Leuk inderdaad om geen bloemen te kiezen. Mooie kaart van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag je kaart al op insta! Echt een topper weer!! En met het pakket is Mariken helemaal in haar nopjes. Goed gekozen, ik kijk nu al uit naar jullie volgende swaps!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig pakketje Ellen, wow!
    En je kaartje met vogel is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. awesome card...love the blue wash.
    :) Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen