woensdag 8 januari 2020

Mixed media

Eén keer raden bij wie ik gisteravond ben wezen knutselen en dit gemaakt heb? Juist. Bij Mariken! Das wel te zien lijkt mij zo ;-) Terwijl we gezellig bijgekletst hebben over de kerstvakantie heeft Mariken mij deze gave techniek met verf op karton uitgelegd. Echt superleuk om te doen.
Natuurlijk hebben we het uitgebreid gehad over Tenerife. Het eiland waar Mariken en Hans aan verknocht zijn en vaak hun vakanties doorbrengen. Joost en ik zijn in de kerstvakantie voor het eerst op 'hun' eiland geweest. En wat hebben we genoten daar. Van de natuur, de cultuur, de rust en vooral van de zon. Dus we begrijpen nu helemaal waarom die twee zo graag die kant op gaan :-)

14 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes heb je bij Mariken gemaakt, Ellen. Lijkt me een leuke techniek.
    Mooie foto's!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtige kaarten eb je gemaakt , echt super leuk .
    Ook heb je een hele leuke blog , ben je gaan volgen
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken en misschien wil je mij ook gaan volgen ,
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Corry! Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Natuurlijk kom ik ook bij jou langs!

      Verwijderen
  3. Dat zijn gave kaarten geworden, leuk om in haar stijl te werken en toch vind ik ze ook erg bij jou passen!
    Fijn dat dat jullie het ook zo naar de zin hadden op Tenerife. Wij gingen eerst altijd naar la Palma, maar komen nu ook alweer heel wat jaren op Tenerife. Je vroeg waar wij huren. Omdat wij niet houden van de drukte van Las Americas of Los Christianos huren we een huis in het dorpje Poris de Abona, aan de Z-O kust. Kleinschalig toerisme, appartementen, een supermarkt, twee barretjes en verder weinig. Wil je uit eten dan ga je met de auto, maar wij barbecueën graag en koken zelf. Lunchen kun je in de dorpjes aan de kust goed doen. En met de auto ben je overal zo. We hebben alweer geboekt voor december 2020, erg hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Mariken leer je veel. Leuk is dit. Mooie foto's van je vakantie.
    Je kan er weer even tegen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto collage wow!
    Supermooi wat je bij Mariken maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, heel tof! En jullie vakantiefoto's op Tenerife zien er goed uit, fijn dat jullie genoten hebben.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om een zo een kijkje te mogen nemen op je vakantieadres;) Leuke projectjes heb je gemaakt met Mariken! Heerlijk om samen te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaartjes zijn dit geworden...top!
    Klinkt gezellig om lekker samen te kletselen en dingen te delen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooie kaartjes. EN zeker te zien dat je dat samen met Mariken hebt gemaakt! Leuk he, bijkletsen en creatief bezig zijn!
    Leuk dat je nu weet waar zij met Hans zo vaak heen gaan en dat jullie er ook genoten hebben. Mooie foto's van het eiland (ik ken het niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaja, hierin zie je echt de stijl van Mariken.
    Toch vind ik het knap dat je ook je eigen stijl erin hebt verwerkt.
    Heerlijk om te doen, samen knutselen een bij kletsen.
    De mannen waren niet thuis denk ik😉.
    Wij zijn ooit ook eens op Tenerife geweest, genoten hebben we!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht eerst dat ik op het verkeerde blog beland was ;-)
    mooi gedaan. Je herkent Mariken haar stijl er in maar ik zie ook jouw eigen stijl er in terug.
    Mooie vakantiefoto's. Misschien moeten wij Tenerife ook maar eens op ons to-go lijstje zetten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor de invloed van Mariken is zeker te zien. Wat heerlijk om zo samen bij te kletsen en ook nog iets moois te maken. Mooi dat randje 'niet-wit' om de bloemen heen. Fijn dat jullie nu ook je liefde voor Tenerife kunnen delen, maar dat lijkt me niet zo moeilijk als ik die foto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen