zondag 13 januari 2019

You'll owl-ways be my favorite

De winter is (al lang begonnen) en dus gaan Mariken en ik weer swappen met een nieuw pakket. Na al het uitzoekwerk en het wachten op de bestelling was het dan eindelijk zo ver... afgelopen maandag ben ik het pakket gaan overhandigen :-) Alles mooi ingepakt en natuurlijk een kaartje erbij. Met dit lieve uiltje erop en de zeer toepasselijke tekst. Donderdag laten we onze eerste creaties zien. Dus hopelijk tot dan. Of beter nog, eerst nog tot dinsdag, want dan is het mix & match tijd. Voor nu nog een mooie zondag!

16 opmerkingen:

  1. Ontzettend blij met het geweldige pakket, dit lieve kaartje, met deze supertekst erop. Het kaartje zit in mijn agenda, ik kijk er dus dagelijks naar en denk aan jou! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze nonchalante blauwe achtergrond En een heel leuke tekst. Samen goed voor weer een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje voor Mariken! Ben benieuwd naar je pakket en vooral ook wat jullie ermee gaan maken!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Ellen! Heerlijk om een vriendin te hebben waar zulke teksten op van toepassing zijn! Ik ben benieuwd wat je hebt bedacht voor in het pakket. Succes met werken weer, komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje. En dat hij gewaardeerd wordt door Mariken heb ik hier bovan al gelezen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een lief en leuk kaartje voor Mariken. Ik ben nu alweer benieuwd naar jullie pakket. En de creaties ermee natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ellen,

    Wat leuk, dit uilenkaartje! Benieuwd naar de rest!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat jullie dit blijven doen! Schattig uiltje! Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eenvoudig en toch helemaal af, wat kan jij dat goed! Ik vind deze tekst echt geweldig leuk!!

      Verwijderen
  9. Zo lief!! Jullie boffen maar met elkaar :-) Ben erg benieuwd naar het nieuwe pakket en jullie creaties, kom zeker kijken donderdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig dat jullie ook dit jaar weer gaan swappen. Cornelie en ik zijn ook weer begonnen. Dit lieve kaartje beloofd wat, ik verheug me op al jullie creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen