zaterdag 18 augustus 2018

Van harte

Gisteren is Larissa getrouwd met haar Thom. Dat betekent dat ze nu dus ook officieel de schoondochter van Mariken is, hihi. Voor mij een goede reden om voor het eerst sinds ik terug ben uit Portugal weer eens een kaartje te maken. Want heee, zoiets feestelijks als een trouwdag verdient toch zeker een kaartje?! 
Ik had 's ochtends van Mariken al een fotootje gekregen van het bruidspaar (wat zagen ze er mooi uit!) en heb het kaartje gemaakt in de kleuren van Thoms pak en stropdas. Leek me wel toepasselijk. Momenteel schijnt het zonnetje lekker. Wordt vast weer een mooie dag. Geniet ervan en hopelijk tot maandag. Dan heb ik een stempel-op-reis-kaartje voor jullie. Tot dan!

14 opmerkingen:

  1. Zeer leuke kaart voor een leuke gebeurtenis.
    Kleuren zijn mooi samen .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt voor Larissa en Thom!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje voor Larissa en Thom! Toffe kleurtjes in ieder geval dus ik ben benieuwd naar de foto's! Mijn kaartje is vandaag pas op de bus gegaan dus ik zal nog even wachten met posten. Ben benieuwd naar je post van maandag! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, helemaal passend bij de out-fit van Thom! Wat zullen ze dat tof vinden! Zo speciaal was het, wat hebben we een mooie dag gehad, zo genoten! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellen,
    wat een gave kaart! Leuk dat je de kleuren van hun trouwkleding hebt gekozen. (Ook het wit van Larissa's jurk zit erin;-))
    Als je weer aan het werk bent ga je vanzelf weer kaarten maken denk ik. Dan zit je weer in het normale ritme (nou ja.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk met bewondering naar jou kaart, hoe jij de kleuren weet te combineren. Geweldige kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, jij had inside information ;-) Super leuk om deze kleuren te gebruiken! Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe kaart en leuk als je je kleuren dan kan laten passen bij de rest!
    Succes maandag met je nieuwe start in je nieuwe school!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en heel toepasselijk in die kleuren! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat verdient het zeker en deze kaart is erg mooi, wat een goed idee om het in deze kleuren uit te voeren! Heel gaaf kaartje!
    Portugal zal vast ook warm geweest zijn!
    Mijn blogvakantie zit erop, heb o.a. veel gegolfd, heerlijk met dat warme weer wat we hier hadden. Blijft leuk, maar moeilijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, dat pak als inspiratiebron :)
    Ik hou van deze stijl, mooi strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi felicitatiekaartje voor Larissa en Thom. En wat leuk om zijn pak als inspiratie te gebruiken.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi strak kaartje, zeg. De letters zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen