vrijdag 7 oktober 2016

Happy happy happy

Een verjaardagskaartje voor een oud-collega. Alweer een tijdje geleden gemaakt met een techniek die ik op internet tegenkwam. Een embossingfolder beïnkten met distress inkt, daar een beetje water over spuiten met de mini mister, papier ertussen en draaien maar (filmpje). Simpel, maar met een gaaf resultaat. En dat zijn wat mij betreft de leukste technieken.
Vanmiddag vertrekken Joost en ik richting Spa en in de loop van de middag en avond komen alle kinderen daar dan binnendruppelen voor ons familieweekend. Zo fijn om ze alle vier plus aanhang weer een keer bij elkaar te hebben. Hebben jullie veel plannen voor het weekend?

17 opmerkingen:

  1. Een kaart om happy van te worden!
    wordt vast een reuzeleuk weekend met heel de familie!
    Geniet er van!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi effect, wat een gave kaart! Veel plezier komend weekend, geniet ervan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals je het beschrijft lijkt het idd simpel. Maar het effect is mooi! Je hebt dan verder weinig nodig voor je kaart.
    Ik ben gisteren met de gelli plate aan de slag gegaan. Dit weekend wil ik het verder afronden. Ik heb ook de hond van mijn schoonouderste logeren, dus dat wordt flink wandelen vandaag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Ellen, diese Karte wirkt super!
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hebben al besproken dat dit idee geweldig os, en jouw kaartje supergaaf! Filmpje gekeken bij het ontbijt, en ik ga het proberen. Jullie een onwijs leuk weekend, en stuur me een fotootje hè?! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Hier word ik 'happy' van ;-)
    Fijn weekend! Geniet ervan!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Mooi van kleur en deze techniek ga ik zeker ook eens proberen.
    Geniet van jullie weekend!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend gaaf effect is dit. heel mooi kaartje, tof!
    Je bent toch wel een inspiratiebron voor me hoor. Ik ga het filmpje eens bekijken en proberen.
    Geniet van het weekend en elkaar, dat wordt vast een gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke techniek zeg ! Heel tof kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een prachtig effect! Het filmpje heb ik vast op mijn you-tube lijstje gezet voor morgenvroeg. Jullie weekend wordt vast erg gezellig. Hier lekker rustig, naar de markt, appeltaart bakken, morgenavond een feestje en zondag een beetje rommelen in huis. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen,
    wat een mooie kaart en leuke techniek. Moet ik ook eens proberen. Je kaart voor Tim is ook top! En drie weekenden achter elkaar op pad is veel! Ook al is het leuk allemaal, ik herken het wel. We zien je wel weer op onze bogs verschijnen hoor.
    Hier hebben we twee logeetjes, Sophie en Marin, die me Omi noemen ( geen bloedband, maar wel een andere stevige band), morgen een nachtje werken, zondag even naar de buuf voor haar verjaardag en dan twee hele dagen helemaal vrij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HEEL mooi!! Deze kaart straalt! Leuke techniek, ik ken hem wel inderdaad. Geniet van je/jullie weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh wat mooi; dit is inderdaad een leuke techniek! Hebben jullie een fijn weekend gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het weekend is inmiddels voorbij....
    Lekker genoten met elkaar??
    Je kaart is inderdaad erg mooi en een gave techniek.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Idd een erg leuke techniek. Mooie kleurtjes heb je gebruikt, gaaf! Geniet van elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Ellen,

    Hopelijk hadden jullie een heel fijn weekend. Altijd leuk om alle kids samen te krijgen hé? Hadden wij ook dit weekend voor de verjaardag van mijn mama...
    Ik had jouw kaartje al gezien, wat ik overigens super mooi vind en ik dacht dat ik al reageerde... maar niet dus...
    Vandaar een iets latere reactie...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb deze gemist! Wat mooi!
    Je embosfolder in inkten voor je hem er door draait geeft altijd een leuk effect. Maar met verneveling ) deed ik het nog niet. Hadden jullie een fijn weekend? Xxc

    BeantwoordenVerwijderen