donderdag 1 september 2016

Kusjes

Gisteren bij Mariken langs geweest om even bij te praten na onze vakanties. Alhoewel even... het was wel iets langer, hihi.  Gewoon te gezellig. Natuurlijk een klein 'Frans' cadeautje meegenomen met daarbij dit kaartje. Deze keer heb ik de luchtbelletjes bij Noa (der Fisch, van Cats on Appletrees) in het blauw gestempeld. Een tip van Rhodé die zij gaf naar aanleiding van dit kaartje. Goeie tip, dank je wel!
Zo meteen ga ik Mariken ophalen om een uurtje naar school te gaan. Alvast even 'wennen', kopiëren, een nieuwe collega wegwijs maken. Van die dingen. En morgen gaan we weer samen op pad. Dan naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Wie weet komen we nog bekenden tegen. 

19 opmerkingen:

  1. Ja inderdaad, die blauwe belletjes maken het helemaal af. Ik ben er door jouw voorbeelden mee begonnen om te tekstjes in te leggen. Prachtig! Bedankt voor het super idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof met die achtergrond.
    Veel plezier op de beurs!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, nu heb ik twee prachtige boekenleggers, ik gebruik ze zo graag. Kijk ik vaak naar je prachtige en lieve kaartje!! Was supergezellig gisteren en lekker relaxed! We hebben de draad weer opgepakt, drie dagen achter elkaar op pad, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempel! De belletjes vind ik super leuk, ook op je vorige kaart, ik hou van die water elementen.
    Lekker weer bij teuten, gezellig toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid allemaal Ellen! Je kaartje is weer prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje met n superleuk stempeltje! Veel plezier in den Bosch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, Der Fisch is grappig! Succes op school, hoop dat kopieren gaat lukken (gisteren niet) en schrik niet van de rommel: de verbouwing is nog gaande...
    Veel plezier morgen op de KGKD, lopen we elkaar net mis, want ik ga vandaag en zaterdag sta ik op het Bloggersplein. Ach, we zien elkaar (vanaf) volgende week weer :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Ellen, heel veel plezier morgen met Mariken ;-)
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk toch "even" lekker bijkletsen, gezellig :D Enig kaartje met een supermooi achtergrondje en dat visje...heb een zwak voor visjes ^_^ Heel veel plezier in Den Bosch. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfecte omgeving voor de kleine NOA - blue is my favorite colour ((-:
    Veel plezier samenn en voor het komende schooljaar veel plezier en fijne momenten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ellen,

    Wat een geweldige kaart alweer... Super leuke achtergrond!!
    Enne... waar spreken we af morgen? Ik ben er ook en niet alleen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi je kaartje Ellen...leuk visje dat zwemt tussen de bubbeltjes..
    veel plezier morgen op de beurs

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf gedaan, met al die luchtbelletjes! Succes met de voorbereidingen voor school, en veel plezier morgen op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is ook weer top kaartje, ik hou ervan!
    En ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat jij en Mariken zo'n goede band hebben. Collega's en vriendinnen, lijkt me zo speciaal.

    Veel plezier samen op de beurs, niet alles kopen he, ik ga zaterdag nog. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk toch om elkaar na zo'n lange tijd weer 'even' bij te praten :) En wat leuk om je souvenir te voorzien van dit gave kaartje, super mooi die luchtbellen achtergrond Ellen!! Veel plezier in Den Bosch, helaas voor mij te ver weg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, die blauwe bubbels! Zo toepasselijk bij het visje. Lief kaartje! Ik ben morgen met "ons mam" op de beurs. Wie weet zie ik jullie lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje in mijn favoriete kleur! De bubbels in de achtergrond maken het helemaal af. Lekker naar de Knots! Ik sla hem dit jaar over maar ben benieuwd naar jullie verhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liebe Ellen
    Eine schöne Karte... Du verwendest für deine Texte immer die tolle Technick - mir ist leider grad der Name entfallen - das ineinander gelegte... Toll!
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen